16 juni 2024, 12:30:36

Teuntje, Tony & Bibi

Gestart door Ineke, 17 juni 2006, 20:16:18

« vorige - volgende »

Ineke

Citaat van: Riny op 22 juni 2006, 16:55:50
Citaat van: Ineke op 22 juni 2006, 16:51:38

Dank je Caroline, de kooi inrichten is LEUK, daar trek ik n hele dag voor uit, glaasje wijn erbij, en de fantasie de vrije loop laten :D


Hoy Ineke
Let je er dan wel op, dat de wieltjes aan de onderkant zitten.

;D ;D

En ik hoor wel wanneer het je uit komt, om Tony op te halen.
Groetjes Riny :D


:o :o :o :o Waaaaaaat? Mogen we m al komen halen?????
Of heb ik t verkeerd begrepen (zou niet de eerste x zijn dat ik iets verkeerd begrijp ;D)

Riny

Je hebt het helemaal goed begrepen.
Maar als het niet uit komt mag hij ook nog langer hier blijven.
Ik hoor het wel een keer.
Groetjes Riny en Tony :-* :-*

Ineke

Ikke jou n mail sturen :-* :-*

Ineke

25 juni 2006, 15:49:50 #33 Last Edit: 25 juni 2006, 15:51:23 by Ineke
Tony is net in zijn nieuwe kooi, zoek Tony:

Na vijf minuutjes beneden gezeten te hebben vloog ie in een ruk naar boven, waar ie al de hele tijd zit.

Hij is nu erg moe en doet de oogjes dicht.
We hadden t niet gedacht van onze angsthaas, maar Teun vloog gelijk naar Tony.

Hij doet erg macho, vleugels wijdt en tokkelen met de snavel. Als wij bij Tony willen komen lijkt t alsof ie ons wil weg hebben en Tony voor zich alleen wil. Ik dacht gelijk: "Het is n Tiny", maar misschien doen mannetjes onder elkaar ook zo. Ach, Tiny, Tony t is maar 1 letter verschil ;D
Hij wil bij m in de kooi kruipen, maar we laten ze pas na n tijdje buiten de kooi kennis maken, als Tony goed is ingeburgerd en Teun n beetje aan Tony is gewend :D
Nu hoop ik eerst dat Tony eet en drinkt. Vannacht laten we n lampje aan, zodat beide vogeltjes niet schrikken.
We zijn heeeeel blij met de nieuwe huisgenoot!



Riny

 
Hoy Ineke
Wat leuk dat Teuntje zo reageerd.
Ik denk dat je hem het mooiste cadeautje gegeven hebt wat een valkje maar kan krijgen.
Een soortgenootje.
Liefs Riny :D[/color][/b]

Ineke

Riny, t is geweldig! Tony kruipt ook gelijk tegen de tralies om zo dicht mogelijk bij Teun te zijn en Teun laat duidelijk merken dat ie t niet leuk vindt als wij erbij komen. Nee, Tony is van hem! Voorlopig zal ie geen kusjes en kroeltjes meer willen, dat is voor watjes en nu is ie n echte vent :)

Tony heeft net zijn zaadjes en water gevonden en wat zaadjes gegeten!

Riny

Hoy Ineke
Als Teuntje heel graag bij Tony in de kooi wil , laat ze dan toch even spelen.
Dat kan toch geen kwaad.
groetjes Riny :D

Ineke

Ja, nu al? Tony slaapt nu, als ie vanavond fit is zetten we Teun er bij en anders morgen na t werk, want ik wil niets overhaasten en Tony bang maken. Lars zei al dat ik je moest  vragen of Teun even bij Tony er in kan :D

Riny

Hoy Ineke
Je kunt Teuntje beter, als je merkt dat hij er veel interesse heeft voor Tony, er bij laten.
Nu zitten jullie rustig op de bank, en kun je het goed allemaal bekijken.
Jullie kennen Teuntje het beste van allemaal.
Citaat van: Ineke op 25 juni 2006, 17:11:57

Lars zei al dat ik je moest vragen of Teun even bij Tony er in kan :D

En Ineke altijd naar Lars luisteren hoor :P :P
Groetjes Riny :D[/color][/b]

Ineke


Ineke

Zodra Tony straks zijn kopje uit de veren doet en frisser is mag Teun even bij m op de koffie :)

Bogucci

Hoi Ineke,

Ik vind het zo fijn voor jullie dat Teuntje zo goed reageert op Tony. Mooi dat Tony al iets heeft gegeten. TT heeft de eerste dag, na de verhuizing, niets aangeraakt.

Heel veel plezier met de twee kleine mormeltjes.

Ineke

Het was niet veel wat ie at, maar hij weet nu tenminste waar t hangt. Ik lees net dat jouw madam t speelgoed heeft ontdekt?
Hier gaat t nu onweren...

Gerda


Hoi Ineke,

Wat leuk dat het zo goed gaat met Tony. Ik heb de kleine nog even in handen gehad bij Riny. Ik heb hem uit de voliere gehaald  :D Hij was echt heel rustig, ongelooflijk!!
Leuk dat Teuntje zo goed op Tony reageert!!
Hopelijk worden het goede maatjes!!
Geniet maar lekker!!!

Liefs, Gerda


Bogucci

Hoi hoi,

Ja, troela is nu zo in de ban van het speeltje dat ze niet of nauwelijks uit de kooi komt.

Hier ook, ik ga de PC afsluiten.