29 maart 2024, 00:51:18

chiko

Gestart door sweety34, 14 juni 2006, 09:22:13

« vorige - volgende »

sweety34

 ;Dhet gaat nog steeds goed met chiko
het lijkt erop of die het toch gaat halen
gisteren heeft die denk ik 20 minuten op zijn voerbakje gezeten
en de zaadjes vond die helemaal geweldig hij had wel wat last van de warmte maar dat hebben we zelf ook
we hebben de kooi voor rebel en kinda gisteren helemaal klaar gemaakt alle speeltjes hangen op zijn plaats dus zo gauw riny het startschot geeft dan kunnen ze meteen hun nieuwe onderkomen in.
gonnie had tegen ons gezegt kijk maar uit dat jullie ook niet bevangen worden door de gekke valkparkieten ziekte maar het was al te laat we hebben er drie besteld bij riny en zo gauw we een ander huis hebben omdat we het onze te koop hebben staan dan komt er een buiten hok mijn man vond dat zo mooi om bij jan en riny te zien en heeft dus het besluit genomen om mijn hobby mee te gaan delen geweldig hè

nou morgen weer een stukje
groetjes wendy patrick en de kids

gonnie

Hoi Wendy
Wij noemen dat hier het valkenparkieten virus, maar het is hoe dan ook een welkome ziekte ;D ;D ;D.
Bedankt voor je lieve mailtje, maar kom maar eerst deze kant op, want we zijn vanaf vandaag bezig de voliere in te richten. het is nog wel eventjes werk , maar wel leuk , er moet ook nog wat beton aangesmeerd worden, en dat kan eigelijk pas als het niet te warm is.
gelukkig dat Chika het nu goed maakt, ik vind het erg dapper van jullie, want je zal flink in paniek geweest zijn.
Groetjes gonnie




Riny

14 juni 2006, 11:58:43 #2 Last Edit: 14 juni 2006, 12:06:08 by Riny
Hoy Wendy
Leuk he dat wij Patrick flink besmet hebben.
Denk er aan ,het is wel een virus wat erg hardnekkig is, en waar je moeilijk van geneest.
Fijn dat Chiko nu goed gaat.
Ik ben wel heel benieuwd, wat voor voer dat ze je mee hadden gegeven voor hem.
Hopelijk blijft het zo goed gaan.
Groetjes Riny :D

sweety34

14 juni 2006, 12:03:32 #3 Last Edit: 15 juni 2007, 21:52:44 by Marianne
he merken jullie niets jullie hebben het steeds over chika maar het is lekker chikO
hahahaha
en patrick die heeft het virus zwaar te pakken maar ik zelf ook en wie weet zijn onze kids ook besmet in de toekomst hihihi
patrick vond trouwens de laatste valk die we uit hebben gekozen een geweldige keuze we hebben de foto's nu op het bureau blad geplaats en voor de kids uitgeprint want die wilde ze natuurlijk laten zien op school
GEWELDIG HE

Dagboek is gesloten.
Er is een jaar niet meer in geschreven.
Weer open, neem dan even contact op.

Groetjes Marianne
groetjes wendy patrick en de kids