20 april 2024, 01:32:41

Lockie

Gestart door JERONIMO, 6 juli 2003, 20:16:36

« vorige - volgende »

JERONIMO

Hallo ik ben een tijdj dingen vergeten te typen in mijn dagboek daarom open ik er een nieuw.Het eerste verhaal volgt zo over gisteren


JERONIMO

Hallo
Ik ben lockie een geparelde valkparkiet.
Ik denk dat ik grijs gepareld ben maar dat moeten jullie maar zeggen als er strax een foto staat.
Gisteren is mijn baasje Jeroen weer veel te goed voor mij geweest.
Hij heeft eennieuwe en grote kooi voor mij gekocht waar ik heel mijn leven +-2 maanden in mag gaan leven. ;D ;D ;D
Van de kooi volgt strax ook een foto.
De kooi hebben ze gisteren in de namidag gebracht. ;)


'S avond was ik al aan mijn kooi gewend.
Toen mocht ik ook vrij en heb ik voor de eerste keer op het toetsenbord mogen rond trippelen en op de computer mogen zitten.Dat was reuze plezant.Mijn baasje heeft mij ook nog dikwijls gekroeld. ;)

JERONIMO

Vandaag is het zondag een rustdag en een plezante dag want dan rust mijn baasje en dan ben ik lang uit mijn kooi bij hem.
Vandaag kwam er bezoek dat was deze voormiddag.Die hadden een hond bij die met mij wou spelen of mij opeten.
Dat liet mijn baasje niet toe.Door even gekroeld te zijn door het bezoek gingen ze weg.

Een tijdje later mocht ik met mijn baasje onder de douche eerst had hij mij op zijn hand dan vloog ik op de grond en begon rond te trippelen.Toen ik genoeg hod gedouscht kroop ik in een hoekje en kwam de moeder van mijn baasje me halen en heeft me een beetje droger gemaakt

Na nog een beetje gedroogt te hebben en mij gepoetst te hebben mocht ik mee naar bijn baasje zijn slaapkamer.Daar was  het plezant want ik heb onderde lakens gezeten en de kamer aan het verkennen geweest.Later op de dag mocht ik terug naar de kamer en ben ik met een tedybeer een het spelen gewees en met een zakdoek en heb ik geslapen onder de lakentjes.
Daarna mocht ik weer mee op de computer en dat is nu dus.
Nu moet ik bijna in mijn kooi want mijn baasje krijgt honger.

Foto's volgen straks.

Groeten Lockie en Jeroen (ik en mijn baasje)

Ps:strax volgen foto's
PsPs:Volgens mijn baasje kan ik ook al iets na fluiten fwiehiet
PsPsPs:Hebben jullie foto's van alle soorten geparelden?Wil je die hier dan posten voor mijn baasje? :-/

JERONIMO

Nu ga ik in mijn nieuwe grote kooi eten,drinken,spelen.
En strax mag ik er weer uit.

JERONIMO

Hallo nu typt mijn baasje dit berichtje terwijl ik op zijn schouders zit en lekker haren zit uit te trekken en in zijn oor zit te bijten maar nu wil ik en mijn baasje wel zo snel mogelijk foto's van alle soorten geparelde mutaties zien.
Dank bij voorbaad van mij en mijn baasje

MVG Jeroen en Lockie (Mijn baasje en ik)

Mandy

Hallo Jeroen en Lockie,

Leuk dat jullie het zo fijn hebben samen! ;)
Ik heb hier geen foto's om te sturen (zit op mijn werk...), maar zal eens kijken voor je. ::)
Maar wij willen nu ook wel foto's van jullie zien!
De kooi waar Lockie in zit hebben we elders al op een foto kunnen zien, althans hoe tie er ongeveer uit ziet.
En ik neem aan dat dat geparelde valkje bij je handtekening Lockie is, maar wie zijn Flip, Tweety en Xian?
  
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

JERONIMO

Flip was mijn valkje Tweety is mijn kip op gevoed va kuiken en xian is mijn hond berner senne hond en boemer staat er niet bij dat is mijn russische dwertghamster

JERONIMO

En bedankt dat je gaat kijken

JERONIMO

En dan ben ik nog iets vergeten de foto's wil mijnpa niet op de computer zetten (altans vandaag) zei hij maar zal wel wat zagen(aandringen)

JERONIMO

Hallo hier lockie met een boodschap een alle valkjes eet chips chip is lekker en(niet) GEZOND

Nuz ijn baasje hallo mijn valkje vind chip best wel lekker heb ik ondervonden(croky dan tog)

JERONIMO

Dit is dus de natte lockie

JERONIMO

Nog eens de natte lockie

JERONIMO

Nu de natte lockie in zijn kooi

JERONIMO

7 juli 2003, 14:50:44 #13 Last Edit: 8 juli 2003, 13:35:08 by JERONIMO
Dit is dus lockie zijn PALEIS

JERONIMO

7 juli 2003, 14:52:19 #14 Last Edit: 7 juli 2003, 14:52:38 by JERONIMO
Nu Lockie als computerfreak!!!!