18 mei 2025, 00:35:19

Is ze niet mooi???

Gestart door Tjerk, 7 juni 2006, 11:47:15

« vorige - volgende »

Tjerk

Hey,

dit is een heel mooi jong van de twee vogels in m´n onderschrift.
Vader: Cinnamon Gepareld Lutino
Moeder: Cinnamon Bont

Ze is dus een Cinnamon Gepareld Lutino split Bont

Maar het gekke is dat ik bij haar zus ook een Cinnamon Gepareld Lutino wel de Cinnamon waas zie, maar bij haar niet echt zeg maar. Al haar broertjes zijn ook overduidelijk Cinnamon, maar bij haar zie ik het gewoon echt niet. Maar zeg nou zelf het is wel een prachtige vogel.

Groeten Tjerk

Rianne

Dat is/wordt zeker een beauty! Ik zie volgens mij een klein beetje cinnamon op de rug, maar dat kan ook aan het licht liggen. :) Ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze helemaal in de veren zit. :)

Tjerk

Hey Rianne,

bij haar zusje zie je het Cinnamon wel weer goed, maar die is lang zo mooi Geel niet als deze. Zij is echt kanariegeel gepareld.

Groeten Tjerk

Christine

Heb je een foto van haar zus?
De lutino gepareld is echt mooi!
Laat je binnenkort een paar foto's zien als ze helemaal volwassen is?

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tjerk

Hey,

van haar zus zal ik morgen even goede foto´s maken, ze is wel gepareld maar jammer genoeg niet zo fel geel als haar jongere zusje. Ik zal ze is neerzetten naast elkaar en dan foto´s maken. En ook wanneer ze beiden volwassen zijn.

Groeten Tjerk