28 maart 2024, 20:28:48

Agressief naar anderen

Gestart door Pucky, 18 september 2002, 00:42:14

« vorige - volgende »

Pucky

Hallo,

Mijn vogel is ontzettend lief naar ons toe. Alleen als hij bij bv mijn vader heeft gezeten en mijn vader wil hem van zijn schouder halen dan begint ie heel hard te schreeuwen en te bijten. Komt ie dan bij ons zitten dan kunnen wij er niets meer mee beginnen. Toen we hem pas kregen was ie echt ontzettend lief niemand deed ie zeer, dat is nu wel anders.

Groetjes,
Hester

Gerda


Hoi Pucky,

Het kan hormonaal zijn. Misschien ziet hij je vader wel als zijn partner en wil hij daarom niet bij hem weg.

Gerda

Pucky

Hoi

Hij krijst juist na mijn vader en het zelfde heeft hij ook bij mijn schoonmoeder. En als ie dan weg is en hij komt bij ons dan krijgen wij het juist op onze kop bijten enz.

Groetjes,
Hester

Tara

Hoi, dat is wel erg raar zeg! Hopelijk weet iemand anders raad, want ik weet er in ieder geval geen antwoord op denk ik. Sorry, maar ja, groetjes dan maar zeker, doei doei

Diana

Mijn valkje, coco is helemaal gek van m'n moeder, ik mag coco ook eg niet van m'n moeder afhalen. vooral nie als ik met m'n hand vanaf beneden kom, nee dan iz het bijten! want hij denk dan dat ik hem van haar schouder af wil halen. maar vanaf boven is allez ok. dan mag ik hem gewoon aaien en knuffelen, maar hij blijft bij m'n moeder zitten, want daar iz Coco gewoon veel gekker mee. En misschien iz jouw valk veel gekker met je vader en ziet hij die als bescherming en voelt hij zich daar vertrouwd bij.