11 mei 2025, 08:51:56

cinnamon gepareld????

Gestart door Stijn dc, 2 juli 2003, 19:11:07

« vorige - volgende »

Stijn dc

hello

da dacht ik niet! waar heb jij dat uit afgeleid!
wss heb ik weer te onduidelijk getypt!!

SDC:D

Stijn dc

CitaatMooie foto's hoor Stijn! ;)
Zo te zien hebben ze daar wel goed in die mooie grote volière, heb je daar ook nog een foto van (van voren genomen)?
Maarre, ik denk ook dat die ene een gewone geparelde is en die lichtere een cinnamon geparelde, mooie jongen hoor.  :P

hello mandy,

bedoelde je een foto van de voliere van vanvoor??
die kan ik je geven!!

ziezo

Barbara

Omdat je hem tegen een lutino pop wilde zetten denk ik ;-)

Stijn dc

hello

ahja, als het een mannetje zou zijn, dan zou ik dat doen, maar ik wist het niet zeker!!

Barbara

Oooohhh....... nou, dan maar kijken voor een leuke man hè voor haar! Als je nou jonkies wilt die ook cinnamon (gepareld) zijn, moet je wel een mannetje zoeken die split is voor cinnamon (gepareld) of zelf cinnamon (gepareld) is, anders krijg je geen jongen die zichtbaar cinnamon (gepareld) zijn. Tip van de week misschien!  ;) ;D

Stijn dc

hello

inderdaad een goeie tip, maar ik wil neit per sé cinnamon geparelde valkjes, de mutatie maakt bij mij niet zoveel uit!
als de jongen mar gezond zijn!!

Barbara

Das helemaal waar!

Overigens vergat ik nog te zeggen dat je op www.parrotpages.com/tielMutations.htm kunt invullen van welke mutaties je foto's wilt zien en dan komt er lijstje met foto's van die mutaties als ze die hebben, maar dus ook gecombineerde zoals jouw cinnamon geparelde of mijn lutino cinnamon (die staat er zelfs bij als je daarop zoekt).

Stijn dc

hello barbara,
bedankt voor de site, zal eens even gaan kijken!
kan ik ineens zien hoe dominant zilver eruit ziet!
heb ik u trouwens al gezegd dat ik u haar kei mooi vind ;) ;)
spijtig genoeg ken ik hier niemand in de buurt me zon haar!

Barbara

hoi Stijn,

ik moet wel zeggen dat die kleur uit een pakje komt hoor, maar bedankt voor het compliment  :P Bovendien ben ik t nu aan t laten uitgroeien dus het is voor bijna de helft van mijn haarlengte mijn eigen kleur, blond!

Groetjes,

Barbara