25 april 2024, 00:30:06

Mariannenl is terug!

Gestart door mariannenl, 1 juni 2006, 10:29:30

« vorige - volgende »

mariannenl

1 juni 2006, 10:29:30 Last Edit: 1 juni 2006, 18:38:46 by Lin
hallo allemaal

ik heb heel lang niet gemaild, druk persoontje door ander werk sinds december afgelopen jaar wat nu eindelijk een beetje redelijk gaat ( wij stonden bij de kpn in eindhoven op straat, en ik heb verplicht 3 maanden in ede gewerkt) en  ik zit weer in Eindhoven op een andere afdeling van de kpn
Verder de eigen website en de vogeltjes he, want hemeltjes wat heb ik veel kuikens dit jaar en.... hele mooie en aparte kleuren, waaronder een nest met drie kuikens, alledrie witkop gepareld, heel apart alle jongen hetzelfde !
Verder had ik een nest dat werd uitgebroed door twee mannen, en op een blok zit momenteel vier ouders, een oude wildkleur en cinamon pop ( die heb ik al ruim5  jaar) en twee witjes gezamenlijk op een stuk of 10 eieren.

Hoezo valkparkiet kolonie vogel???

Een groot gedeelte is inmiddels uitgevlogen.
Ik zal kijken hoe ik hier foto's kan plaatsen, want ik heb er ene paar hele mooie gemaakt.

Vele groetjes allemaal, en laten we hopen op wat beter weer, want hier zijn 2 zanglijstertjes op het nest gewoon door de koud doodgegaan,  helaas.

Mariannenl
(de2e marianne hier op het forum)

Lin

Hey,

Ik heb je even hiernaar verplaatst. Dan kan je verder met je verhaal  ;D Ik heb even je titel naam veranderd. Als je die in wat anders wil veranderen dan ga je naar het eerste bericht en druk je op veranderen.

succes met alles!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

Hoi Marianne,

Jij bent toch de Marianne van mijn mailinglijst ? ;D Leuk dat je er weer bent, en ik kijk uit naar de foto's !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

mariannenl

1 juni 2006, 20:04:59 #3 Last Edit: 15 juni 2007, 21:54:20 by Marianne
ja dat ben ik karin wij kennen elkaar al een tijd,

ik heb heel wat uitbreiding gehad, en er zijn nog 3 koppels kakarikis aan het broeden, pffffffffff, dat wordt  verkeersborden plaatsen in de voliere !

het is jammer dat ik het altijd zo druk heb zou best meer willen mailen maar dan kan ik ben ik bang niet meer naar bed, ik heb nu vakantie ( en niet lang tijd meer want nederland begint zo : voetbal ) maar ik doe mijn best, en als ik even tijd heb kijk ik



vele groetjes,
Mariannwnl

Dagboek is gesloten.
Er is een jaar niet meer in geschreven.
Weer open, neem dan even contact op.

Groetjes Marianne