4 mei 2025, 19:30:11

trosgierst

Gestart door diblo, 19 mei 2006, 17:52:06

« vorige - volgende »

diblo

Hoe hang ik op een veilige manier een tak trosgierst in een kooi?
Voorlopig gebruiken wij een wasspeld maar er wordt door de vogels gretig aan geknabbeld,is dat wel veilig voor splinsters en zo?
Dank
Diblo

Lin

Je kan in de dierenwinkel speciale knijpers kopen. Anders kan je ze gewoon ook op de bodem van de kooi leggen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

Ik gebruik plastic knijpers = wasspeld  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Quinten

ik gebruik ook een plastic speld uit de dieren winkel maar als je ze nu idd op de grond legt of trouwens ik heb het vroeger ook met een houten wasspeld gedaan ik heb daar nooit problemen mee gehad trouwnes dat houd die beestes wat bezig! :P

Irene

Ook ik leg het meestal op de bodem neer. Ik heb van die gekleurde knijpertjes vanuit de dierenwinkel, maar als ik daar de trosgierst aan ophang, dan ligt dat binnnen de kortste keren alsnog op de grond omdat hier een bepaald wildkleurtje ::) ;D graag oefent voor acrobaat; hij klimt echt overal in en daar is het knijpertje en de trosgierst niet echt op berekent.
;D ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Rianne

Ik vlecht het tussen de tralies. De stengel is vaak best stevig dus even tussen de tralies door en het hangt. Nadeel is dan wel dat je vloer ook vol ligt met schilletjes ;)

Remco

ik vlecht het ook tussen de tralies, werkt hartstikke goed. Soms knaagt onze Sam het steeltje door en dan schrikt ie als het valt  ;D

s(n)elle

4 juni 2006, 09:28:06 #7 Last Edit: 4 juni 2006, 09:30:33 by s(n)elle
ik weef ijzer draad tussen het trosgierst door en hang de ijzer draad op in volière. anders weten ze het toch naar beneden te krijgen waar ze het niet opeten. en als het met ijzere draat ophangt is het binnen de dag op.
groeten jeroen