6 mei 2025, 19:47:34

griep

Gestart door Gerdy, 31 mei 2006, 17:20:38

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi

Ik ben hartstikke  verkouden  en beroerd kan dit overslaan op mijn valkjes? misschien domme vraag..

gr Gerdy

mickeledoki

;D ;D ;D ;D ;D

ik  ben nu echt  aan het lachen(toelachen dan he )

waarom bel je niet even een dierenarts ......

groeten mickeledoki

mickeledoki

;D ;D ;D ;D

ik bedoel voor je vraag te stellen he ... niet voor jezelf natuurlijk....

en nogmaals groeten van mickeledoki

Lin

hey,

Wat mij bekend is kan dit niet overslaan op je valkprakiet als je alelen maar de griep hebt of verkouden bent. Ik zelf heb hier nooit wat over gelezen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Esther*

Hoi
Je kunt wel zelf ziek worden van vogels.
Dus goed opletten of het een gewone 'griep' is of niet.
gr Esther

Gerdy

Hoi hoi

Bedankt voor jullie reacties maar Esther ik vind jou opmerking wel eng hoor.]

gr Gerdy

Lin

Hey Gerdy,

Beter nu een waarschuwing dan dat je straks van niks wist en toch ziek bent geworden. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Hier denken we niet alleen aan de valkparkiet maar ook aan de verzorger  ;D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerdy

Hoi Lin,

Ik heb nu dus begrepen dat jezelf ook ziek kan worden van vogels maar waar kan ik daar iets van vinden? Ik ga er toch maar vanuit dat het een normale griep is.

gr gerdy

moonwitch (diana)

Arme Gerdy

Vroeg me al af waarom ik niks van je hoorde.
Wat ze proberen te zeggen met dat je ziek kunt worden van je vogels is dat je de papegaaien ziekte kunt krijgen van je vogel, of misschien dat je allergisch bent.
Maar gezien het rare weer denk ik eerder dat je gewoon grieperig bent.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Gerdy

Hoi Diana,