29 maart 2024, 00:02:45

2 jongen van 20 dagen oud meenemen?

Gestart door Rianne, 31 mei 2006, 12:24:22

« vorige - volgende »

Rianne

Hallo,

vanmiddag ga ik bij mijn oma op bezoek. Zij zit in een zorginstelling waar ze moet revalideren van een lichte beroerte.
Ze wist dat ik eitjes had en kleine valkjes verwachtte. Ik weet dat ze het wel leuk zou vinden om de kleintjes te zien, maar ze is momenteel niet zo ver dat ze naar mij kan komen.
Mijn vraag: kan ik mijn 2 jongen van 20 dagen oud in een transportbakje meenemen? Of is het buiten te koud en kunnen ze niet zo lang zonder eten?

Ineke

Hoi Rianne,
Is t geen idee om je oma n kaartje met afbeelding van de kleintjes te sturen? Dan is t toch persoonlijk.
Ik doe dat namelijk vaak bij mijn moeder, die ook in n zorginstelling zit, en de kaarten komen altijd aan en zien prachtig uit. Het kost 1,30 voor n dubbelgevouwen kaart met envelop en postzegel. Bij t uploaden duurt t n dag of 3 eer t wordt bezorgd, standaardafbeeldingen duren 1 werkdag.
http://www.kaartjeposten.nl/
:D Zoals je ziet weet ik geen antwoord op de vraag of t buiten te koud is en hoe lang ze zonder eten kunnen.

Rianne

Ik heb ze meegenomen, met een doek over het bakje heen. Waar we heen gingen was het lekker warm dus het is allemaal goed gegaan. :) Ze zitten nu weer in het blok.

Christine

Citaat van: Rianne op 31 mei 2006, 16:11:29
Ik heb ze meegenomen, met een doek over het bakje heen. Waar we heen gingen was het lekker warm dus het is allemaal goed gegaan. :) Ze zitten nu weer in het blok.

Hoe heeft je oma op de kleintjes gereageerd?
Het moet vast een mooi zicht zijn!
Je mag blij zijn dat ze achter de jongen vraagt, men oma vind het maar vieze beesten... Achja ze heeft tegen elk dier wel wat... :-\

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ze vond ze erg lief. Ze was alleen bezorgd dat ze het koud zouden krijgen en weg konden vliegen ;)