"Geleende" foto's bij je eigen advertentie zetten!

Gestart door Mariska, 29 mei 2006, 20:19:35

« vorige - volgende »

Mariska

Zou nu iedereen weer verder kunnen gaan over het topic of is dat erg veel gevraagd

Stijn, je bent notabene Moderator!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Stijn dc

Citaat van: Mariska op 30 mei 2006, 21:50:36




Waar staat dat ik zijn mening niet respecteer?



hoi mariska,

waar staat dat ik zeg dat het in die zin over jou gaat...
Dat is nog z'on probleem, mensen lezen hier iets, en denken onmiddellijk dat het over hen persoonlijk gaat. Ik reageer gewoon op deze manier in jouw topic omdat het daar past, ik kan er geen nieuw voor gaan openen, want dat slaat nergens op...
Ik zal me dan maar terugtrekken uit de strijd, die is toch al lang verloren voor mij lijkt me.

Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Stijn dc

Citaat van: Mariska op 30 mei 2006, 21:52:15
Zou nu iedereen weer verder kunnen gaan over het topic of is dat erg veel gevraagd

Stijn, je bent notabene Moderator!


wat heeft dat te maken met moderator zijn? Mag je dan niet meer zeggen wat je denkt?
Een moderator is dus iemand die enkel mag zeggen: Goed zo, flink gedaan, prachtig. Maar als die iets negatief zegt: dan wordt er direct met de vinger gewezen  :o

Mandy

Ik zal even verder gaan met onderwerp zelf. ;)

Ik word wel eens getipt als iemand ziet dat mijn foto's gebruikt worden en als dat zonder mijn toestemming is mail ik altijd of die persoon zo vriendelijk zou willen zijn MIJN foto's te verwijderen. Ik vind dat namelijk heel brutaal.  >:(

Maar pas was iemand ook zo netjes om het te vragen en dan heb ik er geen probleem mee. Het is een stukje respect voor elkaar, mentaliteit. Dat is voor sommige helaas een onbekend begrip. ::)

Zo was het laatst ook raar om mezelf met Chico (mijn roodstaart) bij te koop te zien staan?! :o

Het merkje in mijn foto's moet ook voorkomen dat dit gebeurt. Mensen jatten zo wel minder makkelijk je foto's. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

bobbie

Hoi,

Misschien is het voor diegene die het niet prettig vinden dat hun foto wordt gebruikt inderdaad zinvol een "watermerk" aan te brengen, zoals al eerder in deze discussie is aangevoerd. Vind ik een slimme aktie.

Zelf zou ik er denk ik niet zo'n punt van maken als een foto van mij gebruikt zou worden. Misschien zelfs als een compliment zien.
En als mensen naar de vogel gaan kijken is de vogel óf mooier óf minder mooi dan die op de foto, maar dat is aan de aspirant-koper om te beoordelen.

De situatie echter die Marco uitlegde met de vogels die dan voor 75 euro werden aangeboden met dezelfde foto, tja, dan had ik ook Marktplaats ingelicht, dat is niet zo leuk.

Groetjes, Nel :)


Roosje

@ Stijn: Je mag best zeggen wat je denkt. Maar off topic gaan is voor ons ook uit den boze, dan zou een moderator het goede voorbeeld moeten geven toch ;D Misschien had je beter een waarschuwing kunnen geven of iets en een ander topic kunnen openen om te spuien wat je negatief vind aan dit forum.

@ Mandy: Dat is inderdaad schrikken! Ik besef wel dat het allemaal te makkelijk gaat, dat kopieren, we kunnen er weinig aan doen. Maar ik vind het meer dan normaal dat je reageert als je ziet dat iemand anders jouw vogel bij wijze van spreken aanbiedt :-X Dat merkje is inderdaad al een hele vooruitgang, hoewel mensen zich daar ook niet altijd iets van aantrekken. Laatst zag ik ook een foto waar valkparkiet.com onder stond op marktplaats. Ach, dat is dan weer reclame ;D


bobbie

We zaten tegelijk te typeren Mandy, maar wel over hetzelfde onderwerp. ;)

Ik zou inderdaad wel gek staan te kijken als Dinky ineens op de marktplaats te koop stond, dat wel. Maar zolang ze niet voor mijn deur staan om te bieden .. ;)

Groetjes, Nel :)

bobbie

Hoi Bonnie,

Het klopt helemaal wat jij zegt, daar gaat het mij niet om. Maar ik ben dat station al voorbij.
Het kost aardig wat energie als ik me daar druk om maak, je verandert er niets mee. Dan steek ik die energie liever in iets positiefs. ;)

groetjes, Nel :)


*Esther*

Ik ben het helemaal met Bonnie en Nel eens. 8)
gr Esther

Ineke

Ik zou niet zelf de persoon aanschrijven en het laten afhangen van zijn of haar karakter/ gemoedstoestand. De site die de advertentie plaatst is verplicht deze te verwijderen als jij kunt aantonen dat de foto niet van de adverteerder is, maar van jou.

Mariska

Hoi Allemaal,

Waar ik echt benieuwd naar was toen ik dit topic startte was of dit zomaar mag.
Dat is dus niet het geval.

Ik dacht dat Bonnie, Mandy en Karin de foto's merken omdat ze dat leuk of mooi vinden en had dit er nooit achter gezocht.
Ik vind die merkjes trouwens wel leuk.
Het geeft jullie foto's een persoonlijk en herkenbaar tintje ;)
Maar inderdaad, een beetje photoshoppen en dan hebben ze dat probleem opgelost :-\

Ik blijf erbij dat het gewoon hondsbrutaal is om op deze manier te adverteren.
Al waren er geen regels of wetten voor, uit respect voor een ander doe je dit gewoon niet.

Ik heb Bonnie zelfs gevraagd of ik de foto's van mijn gereserveerde cathi en valkje mocht opslaan op mijn eigen computer ;)
En zo hoort het!

En Mandy, ik vind het schandalig dat je Chico hier bij te koop zag staan >:(

En Roosje, de foto waardoor ik dit topic startte had ook Valkparkiet.com op de foto staan ;)
Het is inderaad wel reclame voor de site, maar het blijft een valkje van iemand anders die hier natuurlijk niks van weet.

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rob

@ Bonnie

binnenkort ga ik de laatste supermooie foto van yoshi op mijn site zetten, dit ff ter info  ;) ;D


Met copyrighted groet

Rob

Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rob

Citaat van: Bonnie op 31 mei 2006, 17:55:56
Citaat van: Rob op 31 mei 2006, 14:03:08
@ Bonnie

binnenkort ga ik de laatste supermooie foto van yoshi op mijn site zetten, dit ff ter info  ;) ;D


Met copyrighted groet

Rob


Zolang je de handtekening maar laat staan en mijn naam vermeld is dat prima aangezien ik die foto voor jou gemaakt heb ;)

Met auteursrechtelijke groet.  :P
Bonnie


Je bent te laat!!!! ;D ;D

Hij staat er al op... met Naam en toenaam en link en al

Met linkende groet

Rob