Cinamon bont geparelde geelwang, nu met foto's

Gestart door moonwitch (diana), 28 mei 2006, 22:45:01

« vorige - volgende »

Roosje

Ik ben geen geelwang gek, maar....WAUW :o

Weet je het geslacht al? Hou je hem zelf?

Roosje

Woeps ik lees net dat Caroline precies hetzelfde vroeg in je dagboek ;D

Gerdy

oooooooo wat is hij mooi.....super gewoon.

gr Gerdy

margreet

hallo Diana,

Wat een schatje en heel mooi valkje, daar mag je terecht trots op zijn.

groetjes Margreet

patty_dordtse valkjes

WAUWIE  mandy,

Wat een liefie zeg dat koppie sow van ben ik zo mooi of sow haha die look to the camera  ;D ;D ;D

Heb er roze vlinders van in me buikkie heb je er een reservelijst voor als er nog meerdere komen  ;D ;D ;D

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

•=Bonnie=•

Wat een plaatje, ben ook niet perse een geelwang fan maar dit... Hier wordt ik hebberig van ;)

Wat is de mutatie van de ouders, weet je al of dit een pop of een man is...

Enne... is nog een leuke bonte broer split cinnamon geparelde geelwang  ;) Zo ja dan mag je me op de lijst zetten. Pleeeeeeeez? :)

Caroline

Hoi hoi!!

Ik had je al een IM gestuurd.

Maar ik zal hier nog een keer de berekening plaatsen:

Dan weten ze het hier ook.

Moeder:bont witmasker cinnamon
Vader:bont cinnamon gepareld geelwang

man afkomst:
100% bont cinnamon split voor witmasker {X1:  gepareld geelwang}

pop afkomst:
100% bont cinnamon gepareld geelwang split voor witmasker

Alle geelwangetjes zullen dus popjes zijn en allemaal ook pareltjes hebben.

Geelwang vererft hetzelfde als albino, lutino, gepareld en cinnamon. Geslachtsgebonden. Dit betekend dat een pop nooit split kan zijn ervoor maar het altijd laat zien en dat een man het doorgeeft aan zijn dochters.  :D

Ze is prachtig!! Een mooie meid!!

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

moonwitch (diana)

Hoi

Ik heb nu nieuwe foto's geplaatst bij mijn verhalen "diana's valkparkieten"
Deze zijn wel mooi scherp en als je goed kijkt lijkt haar rug wel een kleur geel, dus lijkt ze ook nog op een primrose, Bijna hoor, niet echt natuurlijk, maar het lijkt erop.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Lin

diana,

Mooie fotos Ik vind ze super mooi! Ik krijg cinnamon geelwangen split bont. Misschien nog gepareld maar dat weet ik nog niet. Wel erg mooi die gele wangen. Wat een plaatje.

Ik heb je bericht ingekort. Er waren wel 20 enters erbij in je bericht.;D

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

moonwitch (diana)

Hahaha Lin

Dat was mijn arm op het toetsen bord ;D, had het zelf niet eens in de gaten :-[.
Zit nog steeds te werken met een oude pc, en de foto's kan ik gelukkig via een van de andere pc's plaatsen.
Maar goed dat je het hebt herstelt :D, echt stom ;D.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Gerdy

Hoi hoi
Wat een plaatjes  :D...het zijn echt poepies...enne je arm op het toetsenbord ..viel je toevallig niet in slaap na je nachtdiensten..
Dinky doet het trouwens heel goed vliegt heerlijk door de kamer maar weet alleen niet zo goed wat hij/zij met een broedse Cocy aan moet
gr Gerdy

Mariska

Hoi Diana,

Heb je mijn IM ontvangen?

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

•=Bonnie=•

Mariska

;D

Iedereen word gek hier 8)

Zowel mannen als poppen zijn erg mooi uit dit nest ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Bianca

Ik heb zelfs ook een cinnamon bonte geparelde geelwang pop split fallow, en daarbij een fallow man split parel/ 50% kanssplit geelwang.

Ze hebben nu 3 eitjes waarop zij heel trouw broeden maar jammer genoeg hebben ze niet goed hun best gedaan want ze zijn onbevrucht.

Maar ik heb dus 50 % kans dat ik misschien wel fallow geelwang kan gaan kweken in de toekomst........het idee alleen al vind ik geweldig.

Zowiezo komen er split geelwang mannen uit dus als je daar dan weer een fallow pop tegenover zet over twee jaar heb je alsnog fallow geelwang poppetjes.

Dit is ze

Kirsten van valkcity heeft een broer en zus van deze vogels en dus ook 50% kans op fallow geelwang jongen, alleen is haar pop niet bont maar split bont

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.