5 mei 2025, 11:55:14

gepareld? bont? of gewoon lutino?

Gestart door febvisje, 23 mei 2006, 00:13:59

« vorige - volgende »

febvisje

Hallo iedereen
Mijn naam is jane en ik heb het reeds in mijn dagboek gevraagd, maar misschien is hier nog iemand die het weet. Ik heb een paar vragen gelezen, maar geen duidelijk antwoord gevonden op de mijne.
Wat is ie nu? lutino gepareld? bont? ...

hier even foto's ter verduidelijking

Hij/zij is nog maar vijf weken dus misschien kan je het ook wel nog niet zien. MIsschien worden die vlekken later ook egaal of verdwijnen na de eerste rui. Dat kan toch gebeuren bij ventjes e?
Tja veel vragen. Misschien weet iemand de antwoorden

Groetjes jane

Lin

ik kan het niet goed zien op de vleugels. Kan je misschien een duidelijker foto maken van de rug?  Gepareld dan zie je dus allemaal kleine vlekjes geen grote.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

febvisje

Het is ook geen duidelijke foto omdat het al donker was, maar misschien kan je hier iets op herkennen Lin?

Grt jane

♪ Marlies

Hallo,

Volgens mij is deze niet gepareld, want dat kun je al vrij snel zien.

Groetjes Marlies ;)

febvisje

Ja, zo veel van die vlekken heeft hij niet.
Toch bedankt iedereen.

Grt jane

Quinten

IK ga even dwarsliggen ;D!
ik denk dat het wel een gepareld popje kan zijn hoor niet alle valkjes krijgen zo veel en vlug hun parels ik zou afwachten tot ie alle veren heeft en het dan nog is vragen

grtjs Quinten

Christine

Ik sluit me bij Quinten even aan!
Fien is ook een geparelde lutino, de parels zie je niet echt zo heel goed maar is uitgekomen toen ze haar eerste jonkie's kreeg!
Dit waren een gepareld mannetje en een wildkleur popje
Volgens de mutatiecalculater als Fien een gewone lutino was moesten de geparelde alleen popjes zijn.. Dit was dus niet het geval! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

febvisje

betere foto?
zou toch wel nog altijd willen weten of ie gepareld is.

Grt jane

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

saskia_w

Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.