28 maart 2024, 22:16:27

Uitslagen van Gendika

Gestart door •=Bonnie=•, 26 mei 2006, 20:21:25

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Wie heeft er ervaring mee en hoe lang duurt het meestal? Krijg je de uitslag per mail of per post?

carco

Hoi

De keren dat ik een test heb laten doen was de uitslag binnen een paar dagen bekend ( een dag of 4)
De uitslag krijg je per post met een bewijs erbij waar alles opstaat per vogel. Dus soort vogel, ringnummer en geslacht.
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




•=Bonnie=•

Leuk, hopelijk is het er dan maandag of dinsdag, er zat natuurlijk een weekend en een feestdag tussen nu. Spannend  :D

Riny

Hoy Bonnie
Ook ik heb altijd binnen een week bericht gehad.
Groetjes Riny :D

Caroline

Ik heb zelf nooit veertjes opgestuurd maar ze hebben wel voor mij 2 x veertjes opgestuurd en daarvan kwam ook beide keren met een dag of 4 de uitslag al.

Gendika zelf geeft aan tussen de 2 en de 10 dagen maar dat het echt 10 dagen heeft geduurd heb ik nog nooit van iemand gehoord.

Hopelijk is het inderdaad maandag bij je binnen.

Succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

M.

Dus als je een veer van je vogel opstuurt dan kunnen zij bepalen wat voor geslacht?

Ik heb een nieuw koppel, waarvan de een zoiezo de pop is, maar de ander moet volgens de verkoper een man zijn.

Nu fluit deze wel, en ik denk ook van wel, maar stel ik zou het echt zeker op zeker willen hebben, dan kan dit dmv veertjes?

En wat zijn de kosten hiervan ongeveer?

*Esther*

22,50
je kunt ook kijken op gendika.com
gr Esther

M.