24 april 2024, 17:57:03

spannend!

Gestart door Quinten, 25 mei 2006, 10:31:53

« vorige - volgende »

Quinten

 ;Dalllo iedereen ;D

ik heb 4 eitjes normaal zou morgen het eerste moeten uitkomen ik zal straks is gaan horen of er gepiep is maar de ouders zijn nogal agressief! ik ben zo bang dat ze niet gaan uitkomen ikk denk wel dat ze bevrucht zijn want ze hebben een luchtkamer heb ik een week geleden gezien ik ben niet echt gaan schouwen de ouders broedenheel goed nu afwachten ik hou jullie op de hoogte!

Quinten

al het ei gaat uitkomen zit er da

Quinten

soory voor het vorige zit er dan ook een bruine streep op zoals bij grasparkieten bij mijn eitje is het ei precies in 2 delen verdeeld een soort van licht deel en donker deel is dit goed of niet?

Rianne

Ja hoor, dat was bij mijn eitjes ook zo. :)

Quinten

Zijn ze uitgekomen???

Rianne

Ja hoor, kijk maar eens in mijn dagboek. :)

Quinten

Leuk ik zal je op de koogte houden of ze gaan uitkomen ik furf niet horen aan het ei want de papa bijt mij :P maar we zullen afwachten hé morgenvroeg zal het er misschien zijn zeg hoelang duurt het ong. als het jong aan het uitkomen is tot het eruit is?

Rianne

Heb je al iets horen piepen in het ei? Dit hoorde ik door het blok heen. Het kan dan nog wel een dag duren, dus je geduld wordt wel op de proef gesteld!

Quinten

Nee eigenlijk nog niets horen pepen is er iets mis dan??? ik weet het ik ben heel bezorgt maar ik wil kleintjes!! ik hoor ook nog niets tikken denk ik ik heb het een uurtje geleden gaan nakijken maar niets en ik g ze niet te veel storen

Quinten

ik ben ook een dagboek begonnen !!! lees het maar is alle tips zijn welkom!

Rianne

Hoi,

bij mij hangt het blok praktisch naast me, dus logisch dat ik dat hoorde. :) Ik zou nu gewoon afwachten en morgenochtend weer kijken.

Quinten

hoi Rianne,

ik ben vandaag(dedag dat het zou uitkomen nog is gaan kijken maar er was nog niet :'( is er iets fout als ik het tegen mijn oor hou hoor ik eigenlijk niets denk ik maar ei is zo veel lawaai van de andere vogels ik heb het vanmorgen precies horen tikken maar ik kan fout zijn het ei is nog altijd in 2 delen verdeelt gaat dit nog wel goed?