Mijn eerste eitjes ----> en mischien jongen

Gestart door Quinten, 25 mei 2006, 16:39:36

« vorige - volgende »

Quinten

Ik hbe echt alles geprobeerd o de mutatie calculator maar.... ik geraak er maar niet uit het kuifje is echt helemaal geel op de vleigels heeft het donkere e lichte pennen ik wedet niet meerzeker of het een cinnamon is maar dan nog kan er ge gwne boe vogel uitkomen!!!! Het witte jongetje is denk ik ook bont dat heet een wit kuifje en ook verschillende pennen op de vleugelskan iemand ij helpen????

Quinten

DE jonskes zijn al heel groot maar ze worden wel een beetje geplukt op het hoofd! ik denk tog dat het een cinnamon is hoor maja we zien wel!

p;s;: Ik vind het niet leuk dat er nieamnd meer reageerd

Ed

Hoi Quinten,

Het is moeilijk uit te leggen wat het is aan de hand van wat tekst het zou echt makelijker worden als je een paar foto's erbij zet. Dan zien we wat je bedoelt en kunnen de meeste ook gelijk zeggen wat voor mutatie het is.

Groetjes
Ed

*Esther*

25 juni 2006, 16:25:01 #48 Last Edit: 25 juni 2006, 16:30:24 by crosser
zie mijn andere berichtje!
gr Esther

*Esther*

Hoi,
Eeen foto zou handig zijn.
Maar het zou ook een bonte cinnamon kunnen zijn!
Je hebt gewoon bont, cinnamon bont, en witmasker bont.
Waarschijnlijk heb je een cinnamon bonte en witmasker bonte, als je het over een geel en wit kuifje hebt?
Waarschijnlijk heeft de man het chromosoom cinnamon op x2 zitten. Dan kan het wel!!
Ik vind het een koppel met mooie uitkomsten!!
Weet je al of je de jongen wilt houden?

Moeder:bont witmasker cinnamon
Vader:wildkleur split voor bont witmasker {X2: cinnamon}

man afkomst:
13% wildkleur split voor bont witmasker {X2: cinnamon}
13% cinnamon split voor bont witmasker
13% witmasker split voor bont {X2: cinnamon}
13% witmasker cinnamon split voor bont
13% bont split voor witmasker {X2: cinnamon}
13% bont cinnamon split voor witmasker
13% bont witmasker split voor {X2: cinnamon}
13% bont witmasker cinnamon

pop afkomst:
13% wildkleur split voor bont witmasker
13% cinnamon split voor bont witmasker
13% witmasker split voor bont
13% witmasker cinnamon split voor bont
13% bont split voor witmasker
13% bont cinnamon split voor witmasker
13% bont witmasker
13% bont witmasker cinnamon


gr Esther

Lin

Hey,

Het is erg druk met dagboeken, voetbal, vakantie,weekend en niet iedereen weet wat van mutaties vandaar dat er niet zoveel gereageerd wordt. als je fotos heb dan kunnen wij zien wat je bedoelt. cinnamon zie je vrij snel. Dan zijn de uiteindes van de vleugels niet donkergrijs maar heel licht bruin/grijs. Een geel kuifje is bont dat kan geen witmasker zijn dan. Maar nogmaals als je een foto kan maken dan graag.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Esther*

Volgens mij heeft hij en witte en gele kuifjes... ;)
gr Esther

Lin

Citaat van: crosser op 25 juni 2006, 16:35:46
Volgens mij heeft hij en witte en gele kuifjes... ;)
gr Esther


ja dat veranderd de zaak  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Quinten

hey allemaal,

Nu is het hier heel hard aan het regenen dus kan ik momenteel nog geen foto's trekken ik zal die morgen trekken en op de site zetten ik zal jullie wat inf. geven die (hopelijk) wat duidelijker is: dus ik heb een koppel cinnamon bont witmaskerx wildkleur (ik wist de splits niet) daar heb ik 2 jongen uit gekregen  het 1ne jong is bont(cinnamon) en het andere witmasker (cinnamon) bont. De cinnamon staat tussen haakjes omdat ik het nog niet zeker wet maar ik zal er morgen foto's van trekken. de jongen zijn nu 4 weken oud en gaan bekan uitvliegen!

Quinten

dit is het oudste is dit bont of cinnamon bont?
witmaskerbont of witmasker cinnamon bont?
allebei tesamen
nog is het witmaskertje
en nog is de bonte!

wie kan er zien of deze 2 cinnamon zijn?

Monky

26 juni 2006, 15:40:10 #55 Last Edit: 26 juni 2006, 15:44:18 by Monky
Hi Quinten,

Als ik zo naar de foto's kijk, zou ik zeggen bont en witmasker bont. Mij lijken ze beide te donker voor cinnemon. Maar ik kan ernaast zitten, want het blijven foto's  ;)
Misschien is het een idee om de vraag ook even bij Mutaties te stellen met de foto's erbij? Daar wordt het misschien iets meer gelezen.

Het zijn trouwens mooie valkjes  ;D

Groetjes,
Monky

Quinten

erg bedankt voort compliment maar idd op de foto's zijn ze veel donkerder!

Monky

Op de laatste foto en die in je handtekening, lijk ik een gewoon bonte en een cinnemon witmasker te zien. Je ziet heel duidelijk de kleurverschil. In mijn handtekening zie je een cinnemon geparelde witmasker en een cinnemon gepareld. Zo licht zijn ze van jou volgens mij niet.

Groetjes,
Monky

Quinten

nee inderdaad maar bij mijn handtekening is het mijn jong en zijn/haar moeder die cinnamon is!

Monky

Dan weet ik bijna 100 % zeker dat je twee vraag jongen een bonte en een bonte witmasker zijn.
Zie je zelf ook de kleur verschil? Is het in het echt ook zo duidelijk als op de foto?

Groetjes,
Monky