Mijn eerste eitjes ----> en mischien jongen

Gestart door Quinten, 25 mei 2006, 16:39:36

« vorige - volgende »

Quinten

25 mei 2006, 16:39:36 Last Edit: 29 mei 2006, 07:32:54 by Lin
Allo iedereen ik heb nu van mijn koppel valkjes( pop: cinnamon bonte witmasker en man: wildkleur) 4 eitjes het oudste is vandaag 17 dagen oud en het ei si zo in 2 halften precies verdeeld ik heb al gehoord dat het dan gaat uitkomen ik ben aant wachten op geluidjes maar nog nix ik ga hier een dagboek beginnen (als er kleintjes komen!)

Quendi

Hoi,

Wat leuk voor je dat je begint met kweken. Voor je het weet is je aantal verviervoudigd  ;). Ik hoop voor je dat je jongen krijgt. En ik zal je dagboek volgen.

Groetjes Sietske

Quinten

Heel hartelijk bedankt ik heb juist precies wat gepiep gehoord maar dat konden ook de kleintjes van de grasjes zijn dus afwachten

valkchico

hallo

spannend hier wat duurt dat wachten toch lang altijd ;)

gr Esther

Quinten

inderdaad ik wou dat het al morgenochtend was!! ;)

Quinten

Het is vandaag de dag dat het jong zou moeten komen ik hoor nog niets tikken of peipen denk ik :'(! ik hoop dat het straks of eventueel morgen nog komt!

Quinten

Ik heb het precies horen piepen ;D!!! zou het kunnen dat het jong morgen of zelf overmorgen nog komt???

Christine

Geef de jongen even de tijd voor hun eigeel op te eten in het eitje zelf!
Bij mij had het van donderdagmorgen tot zaterdagmorgen geduurd! De eerste piepjes begonnen donderdagavond dus het heeft echt zen tijd nodig! Sommige worden eerder geboren...

Even geduldig afwachten is de boodschap ;D

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Quinten

OKé maar ik ben zo ongerust :-[ want ik hoor nog niets piepen

Quinten

er is nog elrijd nix:( normaal zou gisteren het eerste jong moeten gekomen zijn maja afwachten

Quinten

Ik heb derjuist het jong horen piepen en tikken tegen het ei dan zal het tog uitkomen der zit ook al een klein barstje in!!!!! ;D

Christine

Citaat van: Quinten op 27 mei 2006, 19:48:46
Ik heb derjuist het jong horen piepen en tikken tegen het ei dan zal het tog uitkomen der zit ook al een klein barstje in!!!!! ;D

Geduld!! ;D ;D
Ik ken dat gevoel!!

Geniet maar lekker van de klein als ze eruit is!! ;D

christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Quinten

Merci IK dacht dat vanmorgen het ei al uit was uitgekomen maar nee het jong piept als een zot en ezegt soms tik,tik kei leuk !!! Ik hou jullie op de hoogte!!

ManjaV

Hey Quinten,

Wat spannend zeg :D :D :D Ik ben heel erg benieuwd.
Leuk dat je dit vanaf het begin kan meemaken, dat het kleintje in het ei zit :D :D
Ik zal je dagboekje regelmatig checken op nieuws ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Quinten

Heel erg bedankt het jong is bijna door het ei het kost wrel wat moeite denk ik maar het piept wel heel hard!!