5 augustus 2025, 23:53:50

de valkjes van mar kweek 2007 foto's

Gestart door mar, 25 mei 2006, 15:55:39

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

wie zitten er weer in de voliere?

de popjes doen het goed hoor,1van de 2 is al lekker aan het spelen de hele dag en die ander die schreeuwt de hele boel bij elkaar :o die is hevig op zoek naar haar oude maatjes denk ik.

hoe gaat het met de jongen?
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

Hoi Mar,

het is gewoon even wennen voor die pop,ze word zomaar uit de vertrouwde omgeving weggehaald en bij allemaal hitsige mannen neergezet die de hele dag de oren van haar kop tetteren dus ja dan zou ik ook moeten wennen ;D
ze word nu al wat rustiger dus het zal vanzelf wel goedkomen.

groetjes eefje

mar

coco volgt me overal  me overal tippelend over de vloer. Maar wat ik vandaag heb meegemaakt vond ik zo leuk ik ging naar boven om te douchen en coco vloog ook naar boven en ging boven op de vloer verder mee de badkamer in . Daar vladderde hij omhoog en ging op me hoofd ztten en bleef zitten tot zelfs  onder de douche dit had ik nog nooit meegemaakt met een vogel verbaast maar toch heel leuk 

groetjes mar

*Esther*

;D ;D ;D
leuk!

gr Esther

mar

hoi crosser
hij komt normaal nooit op me hand zitten daarom verbaasde me dat zo dat coco dat dan wel doet

groetjes mar

mar

hoi

heb twee nieuwe valkjes 1 in de voliere en de ander binnen deze zit buiten
[/img]

[/img]

en deze zit binnen ze heet tica
[/img]

groetjes marianne

eefje nieuwenburg

He Mar,
wat leuk weer 2nieuwe vogeltjes,wat zijn het mannen of vrouwen.

groetjes eefje

mar

hoi eefje
ja het zijn allebij popjes en komen allebij uit 1 nest

groetjes mar

eefje nieuwenburg

leuk hoor,mooie vogels.heb je die bonte voor sunny?
want dan krijg je er volgens mij wel hele leuke jongen uit als ze daar zin in hebben ;D

groetjes eefje

mar

hoi eefje
sunny zit veel met de lutinojong te knuffelen  maar wie weet veranderd hij wel van pop

gr mar

eefje nieuwenburg

oh das ook leuk maar wel een beetje jong voor hem ;D

we zien het volgend jaar wel.

ik heb Vito maar apart gezet met 1 van de popjes bij jou vandaan,hij was nog steeds met Teun bezig maar dook ook op het popje maar die mocht van Teun weet niet het broedblok in dus dan krijgt ze straks problemen als ze dr ei niet kwijt kan.

groetjes eefje

mar

hoi
heb ze al een ei gelegt nu eefje of nog niet .Heb je wel voldoende broedhokken in de voliere  ik heb er nog twee in hangen maar die haal ik er morgen uit ze zitten er niet meer in

groetjes mar

mar

hallo
ik zou nog een foto plaatsen van me kweekkooien ik moet nog een kastje maken en hij komt tegen een andere muur te staan .eerst moeten me wonden nog genezen van de hete koffie die ik over me heen heb gekregen
[/img]

groetjes mar

eefje nieuwenburg

Hoi Mar,

nee ze heeft nog geen ei gelegd maar ik heb blokken genoeg,ze gaan er nu ook niet meer in en Vito springt er ook niet meer bovenop dus ik zie het wel.

mooie broedkooi hoor!

groetjes eefje

Gerda

Hoi Mar,

Wat een mooie valkjes heb je!!
Vooral die bonte geparelde witmasker!!! Wauw!!!

Wat vervelend dat je brandwonden hebt. Dat is erg pijnlijk!

Sterkte er mee!!

Groetjes, Gerda