de valkjes van mar kweek 2007 foto's

Gestart door mar, 25 mei 2006, 15:55:39

« vorige - volgende »

Rob S

Citaat van: mar op  3 augustus 2007, 18:07:45
hoi

inmiddels zijn er twee witbonte uitgevlogen ook het jong van fallow x sunny is wat groter geworden .Hier nog wat foto's




dit is het jong van fallow x sunny


groetjes marianne


Hey Marianne,

Heb je de valkjes op de eerste foto nog? en zijn dit popjes of mannetjes?

Groetjes

mar

hoi rob
ja die heb ik nog .Ik weet niet wat het worden .Ik wil ze zelf houden .`


groetjes marianne

Rob S

Hm dat is jammer, maar ik geef je groot gelijk want het zijn prachtige vogels! Heb je nog meer van zulke mooie toevallig ::)

mar

hoi rob
ik had de ouders vanm deze jongen deze zomer gekocht en nog geen twee weken later hadden ze eieren die hebben iets meer vlekken maar ook nog veel wit
verder twee geparelde geelwang die ik ook zelf wil houden en een witmasker fallow ik wil de grijze witmaskers verkopen en de cinnemonkleuren maar die raak ik niet kwijt en de wildkleuren

groetjes marianne 

mar

Hallo  allemaal
na een poos niet meer in m'n verhalenboek te hebben geschreven kom ik nu weer wat vaker. Ook heb ik vandaag een eigen site gemaakt .Maar daar word nog meer aan gewerkt
ik hoop dat jully er eens een kijkje komt nemen.Ik ben benieuwt hoe jully het vinden

Groetjes mar

wim roskam

ha die mar , ik ben net wezen kijken mooi hoor trouwens mooie valkjes heb je zitten , groeten wim roskam .

mar

hoi
dank je wel wim Ik moet er nog wat een en ander aan veranderen ik heb net ook weer iets veranderd en bedankt dat je gekeken heb

groetjes mar

♥Debby♥

Hoi Mar..

ben ook even wezen kijken! leuke site hoor!

wel vreemd dat die tekst zo ver naar rechts staat.. maar dat kan ook door mijn scherm komen.. die is namelijk nogal groot..

leuk he zo'n site bijwerken.. en je gaat er steeds meer lol in krijgen! 


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

mar

hoi debby
dank je wel de eerste keer dat ik dit doe al doende leert men  toch ik hoop dat me gastenboek het nu wel doet dat heb ik veranderd
Bedankt voor het kijken naar me site

groetjes mar

Mara

Hoi Mar

Je hebt een mooie site gemaakt. Ik zal zeker vaker komen kijken.

Mara

mar

25 november 2007, 15:44:31 #175 Last Edit: 25 november 2007, 15:48:38 by mar
dank je wel mara inmiddels heb ik er ook mijn grasparkieten opgezet me dochters hebben er ook alletwee 1

ook heb ik een nieuw speeltje gekocht voor me valkjes in het midden heb ik er trosgiest in gehangen ze zitten er nu graag op

ook ga ik me voliere een stukje verlengen maar weet nog niet precies wanneer dat word en hoe het word .Ik wil er wel een sluis bij

groetjes mar

Mara

Hoi Mar

Leuk zeg, dat jij nu ook zo'n driehoekschommel hebt, daar zullen ze veel plezier aan hebben en het is best wel sloopveilig.

En je wilt je voliere uitbreiden? Spannend hoor. Ik ben heel erg benieuwd!!

Hou je ons op de hoogte?

Liefs

Mara

♥Debby♥

Je site wordt steeds mooie mar!

Ik vind het alleen zo jammer dat ik het fotoboek niet kan zien..
op de één of andere manier klik ik op jouw link en kom in mijn eigen fotoalbums bij mijnalbum.nl

en als ik daar uitlog dan gebeurt het nog steeds...

nu kan ik dus geen foto's kijken op je site!!  :'(



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

mar

hoi debbie
nu weet ik hoe ik een fotoboek erbij kan doen zal het binnekort veranderen .Als ik daarop klikt kom ik daar ook .net als bij grasparkieten bijvoegen kan ik natuurlijk ook fotoalbum bijzetten zonder dat je daar bij mijn album komt .

groetjes marianne

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal wensen je

een gelukkig en voorspoedig

2008

Vanwege

Marc, Diane en Leentje

Rikske, Fikske, Elmo en Swingie






De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -