de valkjes van mar kweek 2007 foto's

Gestart door mar, 25 mei 2006, 15:55:39

« vorige - volgende »

mar

25 mei 2006, 15:55:39 Last Edit: 20 juli 2007, 22:02:43 by mar
hallo ik zal me even voorstellen ik ben mar uit katwijk .Ik heb momenteel nu vier jonkie's van me valkparkieten daarvan heb ik er net een uit het ei zien komen en gefilmd gaaf zeg maar ik laat ze nu met rust ik gaat er straks foto's bij zetten

groetjes mar

mar

hier dan een foto[/img]
groetjes mar

Riny

Hoy Mar
Gefeliciteerd met je jonkie's.
Hopelijk worden het mooie gezonde valkjes.
Als je wat meer houtkrullen in het nestblok doe, ligt je jonkie niet op de harde houten ondergond van het blok.
Wel de houtkrullen flink aanduwen.
Anders kan het jong eronder terecht komen.
Groetjes Riny :D

mar

ik heb het meteen gedaan riny het zijn wel hele kleintjes .de eitjes waren ook kleiner als die van de andere valkjes ik hoop dat ze het overleven .

groetjes mar

Riny

Hoy Mar
Met een dikkere laag houtkrullen denk ik dat het ook warmer is voor het jonkie.
Bij mij werd vorige week ook een heel kleintje geboren.
En tot overmaat van ramp werd ze ook nog niet gevoerd.
Het heeft 1,5 dag geduurd voor de ouders gingen voeren.
Nu groeit die kleine als kool.
Ik duim voor je dat jou kleintje ook een groeispurt maakt de komende dagen.
Groetjes Riny :D

eefje nieuwenburg

he wat leuk een jonkie van je lutino's!
gefeliciteerd!

hoe gaat ie met sunny?
nu kun je hier foto's plaatsen hihi.

heb je nog wat gehoord over je popje die weg is?
groetjes eefje

mar

25 mei 2006, 20:03:48 #6 Last Edit: 25 mei 2006, 20:05:32 by mar
hallo
ik kijk net bij de jonkie's en zag dat er een doodlag .Het is een van de lutino die vandaag ook uit het ei was gekomen .Ik hoop dat die ander blijft overleven die is heel bewegelijk zag ik
met sunny gaat het goed eefje al heeft ie nog steeds geen vriendin hij doet met alles lekker mee maar zit ook wel vaak alleen
groetjes mar

hippysuus

Oh wat zielig, ik hoop dat het met de andere wel goed gaat!!
Sterkte!

eefje nieuwenburg

het zijn toch nog jonge vogels mar?
ja het is zielig maar ja het zal wel een reden hebben als ze het niet zo lang redden.

Sunny zat hier ook veel alleen hoor dat is gewoon sunny :D
Teun was ook 3jaar alleen en daar dachten we ook dat het niet zou gaan lukken om die te koppelen en nu heeft ie eitjes samen met truus dus komt tijd komen de eitjes ;D

groetjes eefje


mar

27 mei 2006, 18:35:23 #9 Last Edit: 27 mei 2006, 18:53:57 by Gerda
een paar foto's van me valkjes uit de voliere





eefje nog even terugkomend over of ik nog wat gehoort had over het valkje dat weggevlogen was. Ik heb er niks meer van gehoort, er hangt alleen een flyer bij de digros de rest heb ze niet eens opgehangen  zag ik.En van wil van dijk zag ik ook niks in de krant staan, of ik moet het over het hoofd hebben gezien.Eerlijk gezegt denk ik dat ik hem niet meer terug ziet

gr mar





eefje nieuwenburg

Hoi Mar,
ik heb de kooi ook van het balkon afgehaald,ik heb helemaal niks gehoord of gezien in de buurt.
ben grotere rondjes met de hond gaan lopen afgelopen week door de straten bij jou in de buurt om te kijken of ik wat zag maar helemaal niks.
het was rotweer en ik denk dat als ze niet bij iemand binnen zat op dat moment dat ze het niet overleeft heeft.
Ik wil niet negatief zijn hoor maar daar vrees ik gewoon voor,ik heb me er ook echt heel erg druk over gemaakt,vond het zo sneu voor haar en jou.

groetjes eefje

mar

28 mei 2006, 12:01:10 #11 Last Edit: 28 mei 2006, 21:17:52 by mar
gisteren is er één bijgekomen een broer of zusje[/img]ook uit een heel klein eitje

groetjes mar

mar

hallo zolang dat er eitjes in lagen zaten er elke dag twee popjes in nu weet ik niet wie de ouders zijn de grijze bescherm het wel heel erg goed [/img]
en dit is het kleintje die er net uit is
[/img]hopelijk kom ik er snel achter

groetjes mar

patty_dordtse valkjes

WITTE DONS  ;D ;D ;D
VAN WIE ZOU DIE DAN ZIJN
bij mij is er ook net 1 geboren
maar welke mannen heb je er tussen zitten dan?
en hoe oud is de wildkleurtje?
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

mar

29 mei 2006, 21:35:09 #14 Last Edit: 29 mei 2006, 21:47:25 by mar
die grijze komt van lutinobont en  witmasker man dat was dan de ouders van deze grijze en wie deze grijze gepaart heb dat weet ik weer niet en de witte heb wel een witmaskerman. ik wacht het maar af dan toch ?de grijze is al een jaar geweest

groetjes mar