28 maart 2024, 17:27:36

:DLaiko

Gestart door Tara, 17 september 2002, 00:06:52

« vorige - volgende »

Tara

Hallo, jullie weten het nu tenslotte vast al allemaal van m'n lieve Falko die overleden is zaterdag... Maar vandaag kwam m'n moeder thuis met een doos in haar hand  :o wat zou daar in hebben gezeten??? Een PRACHTIGE geparelde valkparkiet, een popje  :P ze is nog jong en perfect, dat zei ik ook van Falko maar dat was ze niet meer door haar plotse ziekte  :'( Volgens mij zal Falko in het lijf van Laiko kruipen en wordt ze helemaal de oude  :) nou, Laiko is niet schuw, wel een beetje, maar ze zit al aarzelend, maar toch, op m'n hand en ze heeft ook al op m'n schouder gezeten, morgen laat ik ze wat in mijn kamer vliegen  ::) wat dus niet mag  8) Groetjes, Tara, Laiko,Moko, Tako, Piko, Jako en Koko

Peter

Hoi Tara,

Thxs voor je berichtje dat alles goed gaat met Laiko.

Groetjes,
Peter

Tara

Hoi iedereen, Laiko is nu jammer genoeg gekortwiekt, ik moest eigenlijk van m'n moeder, nou ja. Ik heb er nu een probleem mee... ZE KAN NIET KLIMMEN !!!! Jeetje, als ze niet kan klimmen, kan ze dus ook niet gaan eten of drinken, ik heb eten op de grond gezet en ook een potje water. 't Zal ook nie meer lang duren en 'k zal nog 2 grasparkietjes hebben, ik ga nu maar, doeikes!

Tara

TEXT Hey, mijn vogeltjes stellen het goed, vooral Laiko, 't is precies Falko. Gelukkig dan, maar Laiko heeft iets heel speciaals, z'is zoooo graag geknuffeld, rond haar bekkie vooral, ze gaat dan haar koppie zijwaarts leggen, z'is echt de top! Woensdag komen de twee grasparkieten, 'k heb nog geen namen, maar die komen wel! Groetjes, Tara

Tara

Hallo iedereen. Vandaag zijn de twee grasparkieten aangekomen, ze komen goed overeen met mijn vogeltjes. Laiko was natuurlijk ook nieuwsgierig maar ze kan niet klimmen dus heb ik haar op een stokje bovenaan gezet, dan begon ze te krassen en met haar koppie omhoog en omlaag te gaan, leuk om te zien   :P  8)  :D
Groetjes, Tara en de rest  :P