18 april 2024, 07:01:18

teurlings eurotop 228 veranderd !

Gestart door Karin, 24 mei 2006, 00:55:57

« vorige - volgende »

Ivy

Citaat van: Ivy op 21 juli 2006, 20:18:11
Hoi!
Het kan onder andere hier:
http://www.birdshopping.nl/index.html?lang=nl&target=d24.html

Het kost wel extra bezorgkosten... Meestal kan je in de winkel ook voer bestellen, doen ze het bij jullie in de buurt niet? Bij Discus moet het kunnen, doen ze bij ons ook...
Succes! Ivana


Hoi Suus.
Heb je hier geprobeerd?
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

hippysuus

nee ik heb gewoon via google gezocht en ik kreeg maar heel weinig terug. Ga ik het daar wel bestellen...ik doe er toch een jaar mee dus wat kan mij het schelen dat er een keer verzendkosten aanzitten dan he....als de meisjes maar gezond zijn ervan  ;D



Dankjewel!


Gerda


Op aanvraag via de mail kregen we van Teurlings een lijst van dierenspeciaalzaken in Amsterdam waar ze Teurlings eurotop 228 lunnen bestellen.
We hebben contact opgenomen met Exotica in de van Woustraat.
Die heeft een zak van 25 kilo besteld en wij hebben daar 7,5 kilo van genomen. De rest is herverpakt bij Exotica en daar dus te koop.
Wij waren 10 euro ruim kwijt voor 7,5 kilo. Best redelijk dus!!

Dus Amsterdammers, neem contact op met Exotica en woon je elders, vraag info bij Teurlings.
Anders zit je straks met 25kg. Zaad gaat snel achteruit, het wordt ranzig en er zit dan bijna geen voedingswaarde meer in. Dus dan moet je het weggooien!!

Groet, Gerda

Caroline

Wel een oplossing maar niet goedkoop.

Ik betaal hier voor de nu  nog 20 kg. zakken Teurling Eurotop 228 € 16,50 = 82,5 €cent per kilo.

Maar net wat je zegt, op dezemanier hoef je het niet lang te bewaren en blijft het goed.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

dilucakatalora

zijn zonnebloempitten slecht voor een valkparkiet dan??

Riny

Hoy Dilucakatalora
Zonnepitten zijjn niet slecht maar erg vetrijk.
Als jij binnenvalkjes hebt dan worden ze hier snel veel te ik van.
Voor buitenvalkjes is het weer een ander verhaal, die hebben mer beweging en zonnepitten nodig om zich in de winter warm te kunnen houden.
Groetjes Riny :D

Rick

Hallo Allemaal,

Ik was vandaga bij mijn dierenzaak om voer te halen, en tuerlings verdwijnd, het krijgt een andere naam en sommige zaadmengels komen te vervallen. Waaronder ook 228, ik heb al geprobeerd contackt te krijgen met teurlings maar het lukt me niet. Weet iemand hier meer van?

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

*Esther*

Hoi
Ook ik was gister bij de dierenzaak en hoorde hetzelfde.
Ik begreep er alleen niet direct uit, dat ook de samenstelling e.d. wordt verandert. Maar alleen de naam en de verpakking.
Ik hoop dat er iemand is die meer weet.
Ik zal eens in de zaak zelf vragen. Die hebben direct contact met de leverancier.
gr Esther

ROCKS

Hey,

Ik heb gister een nieuwe baal voer gehaald, bij de winkel waar ik het altijd koop. Vroeg aan de eigenaar of ie wat had gehoord dat de samenstelling ging veranderen, maar hij had (nog) niets gehoord. Hij zei wel dat het vaker gebeurt, en dan is dat meestal omdat sommige zaden te duur worden.
Over de toekomstige inhoud wist ie niets te melden, maar hij zou wel informeren, en dan hoor ik het weer van hem.
Wel jammer als het inderdaad gaat veranderen, ik vind het een supervoer. Maar ach, we wachten wel af.

Groetjes, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Rick

Hallo allemaal,

Ik heb contackt gehad met teurlings.
Zie hieronder:


Geachte heer Van der Schuit,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

Wij hebben inderdaad onlangs enkele veranderingen doorgevoerd in het Teurlings assortiment.
De naam Teurlings zal echter wel blijven bestaan en ook de 228 Grote Parkiet Euro Top blijft in het assortiment.
Wel hebben wij wat problemen gehad met het stickerprogramma en is het Teurlingsnummer daardoor per ongeluk een keer komen te vervallen.

De samenstelling is in principe ongewijzigd. Helaas zijn op dit moment echter de komkommer- en meloenpitten die in de mengeling zitten heel slecht verkrijgbaar. Daardoor zijn we genoodzaakt om deze pitten soms te vervangen door extra kardi. In de mengeling zit normaal gesproken 2% komkommerpitten en 1% meloenpitten.

De winkelier kan de Gropar Eurotop 228 bestellen onder nummer 11618 bij DKSH Holland Diervoeders.

Met vriendelijke groet/Kind regards,

Kirsten Molenaar

___________________________________

DKSH Market Intelligence

Kirsten Molenaar
Product Manager

DKSH Netherlands BV
Vogelaarsweg 23, P.O. Box 889, 3300 AW Dordrecht
Tel: +31 78 622 06 22
Fax: +31 78 622 06 06
Kirsten.Molenaar@dksh.com
www.dksh.com/netherlands
___________________________________


"Hobbykwekerij Valko" <hobbykwekerijvalko@quicknet.nl>
10-08-2006 21:05
To <info@teurlings.nl
cc 
Subject Teurlings 228 is geworden???

 





Beste,
 
Ik was vandaag bij mijn diervoeder leverancier, en jullie zijn blijkbaar aan het veranderen de naam teurlings verdwijnt, en de nummering van de zakken is ook anders. Namelijk niet meer met de oude code nummers. Nu is mijn vraag, ik had voorheen altijd teurlings code 228, hoe heet het voer nu? Dan kan mijn leverancier het namelijk weer bestellen. En is het nog steeds de zelfde samenstelling? Ik zou het met velen van mijn collega hobby kwekers erg jammer vinden als 228 verdwijnt.
 
Alvast bedankt voor uw antwoord.
 
Met vriendelijke groet,
 
Rick van der Schuit
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Gerda


Hoi Rick,

Bedankt voor het uitzoeken!!!
Je hebt denk ik een heleboel mensen gerust weten te stellen!!!

Groetjes, Gerda

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Annouschka

Hallo,

ik gebruik sedert 1.5 jaar Teurlings 228 en heb bij de laatste zak gezien dat de samenstelling idd veranderd is, toch vind ik het nog altijd beter dan de Versele-Lagae die ik vroeger gebruikte.
Ik heb ook maar 6 valkjes maar heb wel een grote vriezer dus vries ik het in porties in, ik geloof dat dat geen kwaad kan?? Dat je dan beter de voedingsstoffen kunt bewaren??
Of heb ik het nu mis??

groetjes

Loeki

Beste

Is het voer ook in België verkrijgbaar? Ik gebruik nu echter versele-laga Prestige.

Mvg
Loîk
Bezoek de nieuwe website van onze hobbykwekerij!
--> www.valro.tk

jazzel

Ik heb misschien een hele stomme vraag...

Had hier ook al eerder gereageerd, bij onze discus deden ze nogal moeilijk over het bestellen. En als ik een zak van 20 kg bestel bij birdshopping vind ik dat gewoon zonde, ik krijg dat 'nooit' op.

Nu komt mijn stomme vraag  ;D :
Is het mogelijk dat iemand die het voer gewoon wél in een dierenzaak kan kopen 5 of 10 kg naar mij toe stuurt?
(Of bijvoorbeeld de helft/kwart van een 20kg verpakking in een plastic zak ofzo...)
Uiteraard betaal ik de verzendkosten en het voeder gewoon. 

zo het is eruit ;)
www.kleurigekuifjes.nl >> met super leuke filmpjes van de valkjes!!!