25 april 2024, 10:51:56

Bambi :)

Gestart door natascha01, 23 mei 2006, 22:52:56

« vorige - volgende »

natascha01

hoi iedereen   ondanks alle elende en verdriet van de afgelopen maanden en dagen is gister bij ons bambi komen wonen .. mn dochter was zo ontzettend blij met onze nieuwe kanjer .. de eerste dag was echt wennen niet weten waar het voer staat en het water weg bij alle andere valkjes en naar een huis waar een groot raar beest op de grond rond loopt en steeds naar hem komt kijken .. snapt er helemaal niks van en dan die handen afentoe in die kooi wat moeten ze toch van me ..


vandaag heeft hij de hele dag stil gezeten op een plek maak me er wel een beetje zorgen om dus vandavond even uit de kooi gehaald en lekker tegen hem zitten kletsen en beetje rond gelopen ..tot hij weg vloog oeps tegen de muur en op de kast achter de plant op het gordijn jeetje was een elendige start voor zo een valkje .. hij heeft nu een klein beetje bloed op zn neusje van de pklap tegen de muur denk ik of hij heeft zich geschaafd aan het papier waar hij langs raasde ..
hij blijft erg stil zitten .. ik hoop dat dit bij trekt ..
hij vind het wel leuk om gekroeld te worden en laat het gewoon toe och wat een moppie ...

hij heeft wel een iets slechte start hier want iedereen is aan het huilen op het momend .. gister is onze hond overleden en ddat is zo hard aan gekomen dat ik vooral helemaal van de rel ben .. en heb het vandaag en gister erg druk gehad weinig thuis geweest dus hoop dat het de komende dagen wat rustiger voor hem zal zijn :)

maar hij is echt ontzettend lief en mooi
wij zijn erg blij

natascha01

hoe moet ik die foto weg halen die er onder staat vind het erg moeilijk om kobus steeds te zien .. groetjes natas

Gerdy

Hoi Natacha

Wat verschrikkelijk rot joh van je hond..is het je oudere hond? waar het al niet zo lekker mee ging?
heel veel sterkte met dit verlies..

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Bambi..en dat stilzitten dat heeft Dinky wel drie dagen lang gehad hoor ik maakte me er ook zorgen om maar het gaat nu na een week hartstikke goed...fluit af en toe al en gaat zelf de kooi al in en uit om af en toe ff lekker te vliegen.

ondanks jullie verdriet toch heel veel liefde met Bambi.

gr Gerdy

Ivy

Hoi Natas.
Ten eerste - gefeliciteerd met je aanwinst, wel een lieve naam, Bambi... Ik hoop dat jullie vele jaren samen met plezier zullen doorbrengen!

De foto kan je weghalen door naar je profiel te gaan en bij je handtekening de link weghalen. Je kan het leeglaten of een nieuwe foto plaatsen (ben benieuwd hoe Bambi eruitziet :D).

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

natascha01

23 mei 2006, 23:07:48 #4 Last Edit: 23 mei 2006, 23:14:06 by natascha01
hoi gerdy .. bedankt voor je reactie
ja helaas was het nike die kleine oudere hond vrijdag ging het erg slecht hij kon niet meer lopen .. en bleek dus een hernia te hebben .. aan de pretnison en prikken gehad en metacam extra mee maar helaas het mocht niet baten gister middag raakte de hele achthand verlamd zn blaas liep leeg constand en poep lag overal door het huis niks werkte meer zn buik maakte verschrikkelijke herrie dus ik ben direkt naar de dierenarts gegaan en helaas hij was niet meer te redden ... 
snik
zo een verdriet ...

het verhaal is trouwens veel langer en uitgebreider maar dacht zal jullie een heel verhaal besparen

gelukkig dat jij dit ook had met jou valkje .. hoop dat bambi ook bij trekt



hoi ivy 
bedankt voor de tip ga de foto weg halen ik zal proberen zo snel mogenlijk een foto van bambi te plaatsen het is een hele mooie valk ..
de naam heeft mijn dochtertje verzonnen ..

groetjess

Saar

Veel sterkte met t verlies van je hondje :(

groetjes Saar

moonwitch (diana)

Hoi Natasha

Gecondoleerd met het verlies van je hondje.
Hopelijk gaat het goed met bambi, dat van zijn neusje zou ik me maar niet al te druk over maken, gebeurd hier ook regelmatig.
Hopelijk heeft het nu wel het water en eten ontdekt.
Hier at het al zelfstandig vandaar dat ze met je mee mocht.
Je dochtertje was zeker wel blij verrast toen ze ui school kwam :).
Weet dat je me altijd kunt bellen als er iets is met bambi, liever een keer te veel gebeld als te laat.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

natascha01

hoi diana

het gaat goed hoor met bambi .. hij eet goed alleen hij zit erg rustig in de kooi denk dat hij erg moet wennen aan het alleen zijn na al die drukte om zich heen .. maar hij is er vandaag en eergister uit geweest en heeft lekker rond gevlogen en vandaag lekker bij me gezeten maar hij blijft erg stil in een hoekje zitten hoop dat dit nog bij trekt

groetjes natascha

natascha01

30 mei 2006, 23:49:10 #8 Last Edit: 27 mei 2007, 10:02:45 by Marianne
hoi iedereen .. bambi is nu inmiddels een week bij ons .. aan komend weekend word er een mooie klim en speelboom voor hem/haar gemaakt ..

ik moest zeggen dat hij nog steeds erg rustig is en zit erg stil in zn kooi gister voor het eerst een geluidje gehoord dat was wel fijn om te horen .. maar hij komt niet echt van zn plek af
als ik hem uit de kooi haal blijft hij zitten waar ik hem neer zet en zal niet zo gouw een rondje gaan vliegen ... komt dit omdat bambi nog jong is ?.. zal dit nog gaan veranderen ?
hij zit wel veel op de schommel das wel een heel leuk gezicht .. en hij is zo lief ,, ben echt gek op hem

groetjes natas

Dagboek is gesloten.
Er is een jaar niet meer in geschreven.
Wil je hem weer open hebben, neem dan contact op.

Groetjes Marianne.