22 mei 2025, 20:47:01

jong blijft scheeuwen

Gestart door renzokuif, 23 mei 2006, 00:07:13

« vorige - volgende »

renzokuif

ik weet niet of ik deze vraag hier moet stellen. ik heb een jonge valkparkiet die (zoals sommige weten) ik met de hand voeding geef. dit jong blijft maar scheeuwen. het is geen fluiten, scheeuwen of blazen. ze zoet dit zo'n beetje de hele dag door soms ook in haar slaap. ik dacht eerst misschien doet ze dit omdat ze wil eten maar ze blijft het ook doen als ze vol zit. als ze bij me zit doet ze dit dus ook. zet ik haar weer in haar kooi doet ze het ook. kan iemand mijn misschien vertellen wat dit is en waarom ze dit doet?

alvast bedankt
groetjes desiree en baby (valkje)

Lin

Hallo,

Je  vraag stond eigenlijk verkeerd. spoed is voor de gevallen dat je valkje direct hulp nodig heeft zoals ziek of gebroken poot.

Ik heb ook dat ze door blijven schreeuwen als ze vol zijn. soms dan denken ze dat ze meer willen. Vaak kan je ook wel meer geven dan 10% maar dat is niet aan te raden ivm kropverlamming die dan kan optreden.

ik denk zelf dat dat het is. Bij mij schreeuwen ze ook door soms gewoon om aandacht. dit gaat later over als je valkje rond de 9 weken en zelfstandig is.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

renzokuif

ik maakte me zorgen erover vandaar dat ik het op spoed zetten. bedankt voor de hulp

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)