18 april 2024, 03:59:32

Roofvogel foto's

Gestart door Rianne, 21 mei 2006, 22:13:12

« vorige - volgende »

Rianne

Vandaag was ik met m'n moeder en haar vriend naar een 'sfeerboerderij'. Daar verkopen ze allerlei grutjes en tutjes wat met hobby en tuin heeft te maken. Daar zit ook een roofvogeltuin bij en daar heb ik de volgende foto's gemaakt:


































Om de een of andere reden laat Photobucket niet alle foto's op de goede manier zien (sommige op zijn kant ondanks dat ik ze goed heb gezet). Voor alle foto's, kijk je hier. :)

Lin

Gaaf! Lijkt me echt geweldig om er een op je arm bijvoorbeeld te hebben.
Mooie fotos!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Roosje

Super :D Prachtige beesten.

Rianne

Ik heb zojuist een groot deel van de foto's besteld om af te laten drukken, en enkele 13 x 18 uitvergrotingen. :)

hippysuus

Heel indrukwekkend, wat zijn ze prachtig om naar te kijken!

Rob

Waanzinnig...als ik in een dierentuin ben is de 1e stop altijd de roofvogelafdeling...ik vind het machtige dieren...ik kan er uren naar kijken.


Met indrukwekende groet

Rob

saskia_w

prachtig  :o ik weet nog dat ik op mijn vorige stage voor het eerst een (gewonde) uil vasthad. geen grote maar toch indrukwekkend. roofvogels zijn prachtige dieren.  ;D

groetjes saskia


Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.
Stay close to my heart.
I will carry on your name.
I will finish...

Inger m

Hoi,
Leuke foto!
Even een kleine toevoeging van foto's die ik dit weekend heb gemaakt van een Europese Oehoe tijdens de www.kinderboerderij-goudsehofsteden.nl/algemeen/nieuwshofsteden.html.





gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Rianne

Uilen zijn ook erg indrukwekkend, die grote ogen!
Ze zijn ook erg lui, vertelde de valkenier. Ze doen het liefst de hele dag niks, en vliegen alleen om te jagen. :)

Irene

mooi hoor!
Ik vind roofvogels ook altijd zo indrulkwekkend. Ze stralen zo'n "macht" uit.
Vorig jaar op canarische eilanden een grote roofvogel en ara op mn arm gehad; oef ::) toch wat zwaarder dan een valkje ;D ;D ;D
groetkjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Ineke


Inger m

Citaat van: Rianne op 25 mei 2006, 12:45:44
Uilen zijn ook erg indrukwekkend, die grote ogen!
Ze zijn ook erg lui, vertelde de valkenier. Ze doen het liefst de hele dag niks, en vliegen alleen om te jagen. :)


Hoi,
Ik denk dat de noodzaak er ook niet is voor ze om veel te vliegen, maar het zijn inderdaad echte paalzitters!
Ze zijn niet te vergelijken met bv. papegaaien, die de hele dag ondernemend bezig zijn.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Gerda

Citaat van: Rianne op 25 mei 2006, 12:45:44
Uilen zijn ook erg indrukwekkend, die grote ogen!
Ze zijn ook erg lui, vertelde de valkenier. Ze doen het liefst de hele dag niks, en vliegen alleen om te jagen. :)


Maar ook met gesloten ogen zijn het ook prachtige dieren.
Hier een oehoe uit Artis



Leuke foto's van al die roofvogels!!

Groetjes, Gerda

Rianne

Jouw foto is ook erg leuk, het is net of de uil glimlacht! :D

Tjerk

Hey Rianne,

weet je misschien ook welke valkenier erbij hoort? Ik ken er heel veel, maar helaas zitten de meeste valkeniers in het zuiden en woon ik in het noorden. Als ik klaar ben met m´n opleiding, ben ik van plan een valkeniers-opleiding (stage van 2 jaar bij een erkende valkenier in NL) te gaan doen. En daarna proberen beroepsvalkenier te worden.

Groeten Tjerk