29 april 2024, 10:12:29

>>>Mijn Liefies!!!<<<

Gestart door Lucky Charlie, 21 mei 2006, 11:37:04

« vorige - volgende »

trienke

Hoi lutske

Vandaag heb je bij mij een valkpatkiet gekocht.
Ik hoop dat hij het fijn krijgt bij jou.

Ik vond het ff moeilijk om afscheid te nemen.
Ik mis hem nu al.
Maar weet dat jij een goed baasje voor hem zult zijn. En ik veel zal horen over hem :) :-*

Groetjes Trienke

Ps geef je mijn lievie een dikke kus

Quendi

Hey Lutske,

Ik heb nieuwe foto's van de fallowtjes, kijk maar in mn dagboek.

xx Sietske

Lucky Charlie

Hey Trienke,

Het gaat al heel goed met hem. Ik heb hem Snoopy genoemd ;D. Hij heeft al wat gegeten en past heel mooi bij Poppie. Zoals je in mijn handtekening kunt zien is ook Poppie een cinnamon gepareld valkje. We hebben hem gekortwiekt alleen hebben we een foutje gemaakt:-[ We zouden mooi 2-3 van die lange veren laten zitten. Dus wij mooi knippen en denken, "zo ziet hij er zometeen toch nog mooi uit ;D Niet dus :P ::) We hebben ipv de bovendtse lange veren de onderste laten zitten. Dus nu zie je afgeknipte veren met daaronder weg 2 lange aan beide kanten :-[ ;D :-[ ::) Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Lutske :-[

Hey Sietske, ik zal meteen even kijken.

Hey de rest. Ik heb nog slecht nieuws en wil er verder niet veel over vertellen, maar gisterochtend maakte mijn moeder me wakker met het bericht dat Wincky overleden was :'(. Ze was nog heel levendig en at goed. Ik weet dus niet waarom ze zo plotseling dood is gegaan. Ik denk dat ze iets van luchtpijpmijt heeft gehad. Nu ik er over nadenk, bedenk ik opeens dat ik haar een aantal keren met de kop heen en weer heb zien slingeren. ook Migo heeft dit een paar keer gedaan. Misschien vandaar het lichte gewicht. Ook Migo was immers zo licht. Ik snap alleen niet dat ik er niet eerder bij stil heb gestaan :-[ stomme ik >:( :'(

Groetjes Lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Ik ben blij dat het goed gaat met snoopy.
En dat ie al lekker ging eten daar, dat verbaast me een beetje, want hier wou en zou ie pap eten ;D.
Voel je af en toe of ie wel echt zaadjes eet, dat kun je voelen aan de krop, of die hard is van de zaadjes of leeg is.
Die donkere mist hem nu wel, en ik eigelijk ook een beetje.
Ik ga zelf nu de donkere houden en die gewiekt is gaat naar een kennis van mij.
Ik hoop dat je een fijne tijd met hem krijgt, en poppie natuurlijk ook haha.

Ik hoop dat poppie zijn veertjes dan maar snel terug krijgt ;D
Maak je eens een foto van ze  ;D

En verder sterkte met het verlies van Wincky.

Groetjes Trienke

Lucky Charlie

Hey Trienke,

Ik hou het goed in de gaten of hij wel genoeg eet en zet zometeen ook wat nat eivoer op de bodem. Het is echt een schatje hoor. Hij stapt mooi op mijn vinger en fluit terug als ik wat tegen hem zeg. We hebben die 2 lange veren er nog maar afgeknipt want het zag er niet uit. Hij heeft nu dus wel erg korte vleugels :-\ :P Maar dat groeit wel snel weer aan. Gelukkig. Vanochtend zat poppie zowat tegen hem aan ;D Ze deed haar kopje krom naar beneden en wilde gekroelt worden. Ze stapte steeds wat dichter naar Snoopy toe maar die wist niet wat Poppie van hem wilde ;D Hij kroop dus steeds wat verder weg en keek Poppie vreemd aan ;D Zo'n leuk gezicht ;D ;D Ik stuur zeker eens foto's, maar ik moet eerst de batterijen opladen. Hellaas is de oplader zoek :-[ ;D

Groetjes Lutske :-*


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Ben echt blij dat het zo gaat :), toen je gister met hem de deur uit ging, had ik een leeg gevoel, ik wou hem het liefste terug halen ;).
Maar nu ik weet dat hij het naar zijn zin heeft daar, ben ik erg blij dat hij nu bij jou is :D

Groetjes Trienke

Lucky Charlie

En als je hem heel erg mist mag je wel eens komen kijken hoor ;D Ik heb net een bakje met nat eivoer en wat zaad erdoor heen op de grond gezet. Net zat Poppie weer met haar kopje krom om gekroeld te worden. Snoopy kijkt echt zo vreemd naar haar als ze dat doet, hij weet echt niet wat hij dan moet doen ;D Hij is wel heel lief. Net pakte ik hem uit de kooi omdat er een zonnebloempit aan zijn snavel vast zat ;D Hij had er gewoon met zijn snavel door heen geprikt en zat er mooi mee te spelen terwijl de zonnebloempit gewoon vast zat :o ;D Ik hebhem er maar even afgehaald zodta hij even van het eivoer kan eten ;D ;)

Groetjes Lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

jah die zonnebloempitten die pakt hij verkeerd vast ofzo, wel grappig gezich haha, hij smult zeker van de eivoer :p.
Krijst ie ook om eten of niet?
Ik zal wel eens een keertje langskomen :D

Groetjes Trienke

Lucky Charlie

Ja zo nu en dan roept hij wat om eten. Vooral als Poppie zaadjes eet. Ik hou het iig goed in d egaten of hij gaat eten. Hij struint de bodem wel de hele tijd af naar eten dus misschien dat ik nog een bakje met zaad op de bodem zet. Ik heb de oplader voor de batterijen ook weer gevonden, dus vanavond of morgen stuur ik je even een foto van Snoopy. Ik denk dat het morgen wordt, maar dat zie je dan vanzelf. ;)  Die valkjes die daar gister bij jou los vlogen waren dat al je valkjes of heb je nog meer? Ben dat gister helemaal vergeten te vragen. Ik kwam zeker wel wat gehaast over :-[ Sorry, maar ben altijd een beetje verlegen :-[

Groetjes Lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Ben benieuwd naar de foto's

Ik vond wel jammer eigelijk dat je moeder niet mee ging in huis, konden we eerst een beetje bij praten enzo. Dan had ik je de voliere ook kunnen laten zien, wnt die heb je niet gezien ;).

Die binnen rond vlogen zijn de tamme valkjes.
Buiten heb ik dus de wilde en de kweekkoppels.

Groetjes Trienke

trienke

Oja, ik heb een schaaltje met zaadjes voor de jongen op de grond, daar zal ie wel naar zoeken denk ik ;)

Lucky Charlie

Nou dan komen we toch gewoon nog eens een keer langs. Wie weet heb je nog eens een mooi valkje waar ik wel geintreseerd in ben ;D Ik heb dus net een schaaltje met zaadjes op de bodem gezet. Ik zette Snoopy erbij en hij ging direct eten. Eerst de zonnebloempitten, en na een aantal zat er weer een vast aan zijn snavel ;D Moest weer helpen, maar hij heeft dus al wel wat gegeten. Wat die foto's betreft, dat wordt ws morgen, en misschien vanavond nog.

Groetjes Lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Lucky Charlie

Trienke je hebt geluk, ik heb net een hele berg foto's gemaakt ;D Ze zijn niet alleen van Snoopy. Het nieuwe geparelde lutino popje, Poppie en Hero staan er ook op. Veel kijk plezier iedereen.

Groetjes Lutske

Ps, wat is het geparelde lutino popje supre mooi hè?! en Snoopy ook natuurlijk ;D

Poppie



Snoopy


     Is Snoopy misschien bont? Hij heeft namelijk een gele kuif en een gele plek achter de kuif...
     Ook hier is die gele plek en gele kuif te zien.

     En hier ook

Poppie en Snoopy


   Kijk Snoopy heeft ook een gele staart en dat heeft Poppie niet terwijl ze toch dezelfde mutatie hebben. Bont?

Lutino gepareld popje, nog geen naam maar wel een beauty!










Hero



Hero en...


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

HOi snoopy, wat zit je weer lekker onder de eivoer papje :-* Snoopy smeert zichzelf er onder haha.

Snoopy je ziet er echt geweldig uit :)
en poppie ziet er bijna hetzelfde uit als jou zeg ;).

Ik weet niet precies wat voor mutatie snoopy is. Als het goed is moet ie cinnamon gepareld split bont en witmasker zijn.
Maar hij heeft inderdaat een hele mooie kuif met een bruin grijzig veertje :D
Lutske als het opgedroogt is, kun je zo met je vingers het een beetje los peuteren, vind ie ook nog fijn :)

Die lutino is ook zeker een beauty  :)

Ben blij dat ik wat foto's van snoopy heb gezien, want ik mis hem enorm :'( Geef je hem een dikke kus  :-*

Groetjes Trienke

Lucky Charlie

Tuurlijk geef ik hem een dikke kus, hij wordt hier wat afgeknuffeld joh ;D Het gaat heel goed met hem. Vandaag moet ik wel lang naar school, van 10 voor 9 tot half 4 :-\ Maar mijn moeder let wel goed op hem ;D


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora