25 april 2024, 12:21:14

spiegel in kooi?

Gestart door Wil, 16 september 2002, 23:42:53

« vorige - volgende »

Mandy

11 februari 2003, 21:01:52 #15 Last Edit: 11 februari 2003, 22:23:49 by Mandy
Bedankt hoor.  ;)
Tuurlijk doe ik dat, ik geniet er buiten ook nog van hoor.
Vaak als ik ze vers eten en drinken geef blijf ik stilletjes zitten en dan komt Truus altijd als eerst een kijkje bij me nemen. Dan buigt ze d'r kopje en wil gekroeld worden, dan komt Pino ook en Marrie (m'n 1e valk) en een paar grasparkietjes landen op m'n hoofd en ik verander dan in een levende parkietenboom... :D Zelfs de niet tamme parkieten komen dicht in mijn buurt en hebben ook 's op me gezeten. Maar bij de minste beweging vlogen ze al weg.
En de voliére staat zo dat ik vanbinnen uit alles goed kan zien en zelfs als ik op de bank zit kan ik vanaf een spiegel in de kamer nog naar de voliére kijken!
Het is nu natuurlijk wel anders genieten dan toen ik ze binnen had daar ik natuurlijk met ze gaan kweken ben, nu geniet ik er op een bredere manier van, zeker als er straks weer jonkies komen, dat is zo mooi om mee te maken joh!
En nu heb ik natuurlijk al een hoop leven in huis met Chico en Paco, waar ik ook veel plezier van heb. ;D
Veel plezier alvast straks met de 2 nieuwe aanwinsten!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Cherrel

Heey Wil
Wat tof zeg , die speeltuin ! Echt heel goed gedaan !

Zou ik mogen weten hoe je dat gedaan heb misschien kan ik het ook maken !  :D


groetjes  :)

Wil

Hoi Cherrel,

Ik heb een inventive man die begon met een tekening en nadat we tevreden waren met het ontwerp, zijn we hout gaan kopen en kant en klare trappetjes. Inmiddels hebben we een stuk plexi ertegen aan gezet, want zij poepte op mijn bankstel hahaha maar ze zijn heel gelukkig dat ze nooit opgesloten worden ik hoop dat het jou ook lukt.
veel succes.

groetjes Wil. ;D

Chewy

Ik had een valkje en die werd er agressief van. Die wilde geen andere valkjes in zijn kooi en die spiegel maakte hem erg kwaad. Ik denk dat het dus ook per valkje verschilt of er wel of geen spiegel in mag hangen.

ziralioness

GAAAAAAAAAF die speeltuin!!!! :) Dat is wat voor mij!!! Zoiets ga ik ook proberen!!!

Groetjes,
Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Wil

  ;D Ik ben blij met zoveel leuke reacties, en ik hoop dat het leuk word Diana.
Bij mijn valken geeft het een tevreden en vrij gevoel en daar geniet ik van.

Groetjes Wil ;)