28 maart 2024, 12:56:24

hoeveel waard

Gestart door Tjerk, 6 mei 2006, 12:57:21

« vorige - volgende »

trienke

ben ook benieuwd naar wat je gedaan hebt.

Ik vind het een prachtbeest, ondanks dat het er iets niet gezond uit ziet.

Groetjes Trienke

valkje-jacco

Hij ziet er ziek uit hoor... Zijn vleugels hangen dat is 1 symtoom dat een valkje ziek is  :( ik vind het wel een hele mooie mutatie  :o
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

Bij mijn valkjes hangen de vleugels ook wel eens, het betekend niet automatisch dat ze ziek zijn, maar in combinatie met ander gedrag en vreemde ontlasting zou het kunnen.
Zo'n kleur valkje heb ik ook en de veren zijn ook anders als die van m'n andere valkjes. Het lijkt wel of de vleugelveren wat langer zijn, en of de borstveren 'hariger' zijn, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.
Ik ben ook wel benieuwd of Tjerk het valkje wel of niet heeft gekocht. :)

M.

Het is een mooie vogel qua kleur, maar ik vind het diertje er ook niet bepaald gezond uitzien..

Ik denk dat de verhoudingen raar lijken omdat dit diertje misschien te mager is?
Het is net of het borstbeen wat uitsteekt.

Als je kijkt naar de valken er onder op de foto's, die zitten heel anders, ogen gezond, en zijn mooi fors.

Ik ben ook benieuwd of hij hem heeft gekocht of niet.
Voor het zelfde geld blijkt de vogel er nu wel heel mooi uit te zien.

Zo kreeg ik van mijn cinnamonbonte man een foto, waarop hij er erg slecht uitzag, qua verenpak.
Ik heb om meerdere foto's gevraagd, en daarop zag hij er veel beter uit.
Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben als ik daar was gekomen en hij had er erg slecht uitgezien, maar gelukkig was dat niet het geval.

Ik ben benieuwd of hij de vogel heeft gehaald of niet.

Rianne

Hallo allemaal,

ik had uit nieuwsgierigheid Tjerk een IM gestuurd en gevraagd of hij het valkje had gekocht of niet. Hij is nog eens wezen kijken maar heeft het toch maar niet gedaan. :)

b

Hoi Tjerk,

Ik was gisteren bij Klein America in belgie en daar zat exact zo'n zelfde valk.
Ook zo slecht in de veren, had beide vleugels kapot zijn snavel was superlang en ook ik stond dus te twijfelen.
Het is wel een hele aparte kleur, maar mijn man heeft mij er toch maar vanaf gepraat.
Achteraf heeft hij wel gelijk gehad, maar op het moment dat je zo'n mooie kleur ziet zitten en je gaat denken aan hoe hij eruit zou kunnen komen te zien met de juiste verzorging,

Het lijkt mij dat dit dan ook echte "foutjes" zijn.
Maar het blijft verlijdelijk.