wat voor mutaties kan ik uit dit koppel krijgen?

Gestart door Saar, 19 mei 2006, 12:27:11

« vorige - volgende »

Saar

hoi
ik vraag me nou af wat ik uit dit koppel kan krijgen.... Onze Ecco was meer cinnamon dan wildkleur en bij Moby zie je af en toe ook een lichtbruin veertje:S

Hier de foto's van t koppel:
de man:

en de pop:

De pop heeft een geparelde staart en de man heeft hier en daar nog een gepareld veertje zitten..
Hier nog 2 foto's van hun kids Ecco en Moby:
Moby:

Ecco:

groetjes Saar :-*

Roosje

Ik denk niet dat je popje gepareld is, het visgraatmotief op de staart heeft elk popje namelijk. Daarbij zou je geparelde jongen moeten hebben als het ook klopt dat je man gepareld is geweest.

Als je mannetje gepareld is geweest worden de mannelijke jongen wildkleur split voor bont en gepareld, en de vrouwelijke jongen gepareld split voor bont.

Is je man niet gepareld geweest krijg je allemaal wildkleurtjes split voor bont.

Saar

ze heeft wel geparelde veertjes in haar staart zitten....
en moby heeft een geparelde kont en ecco had die ook... dus :)
maar bedankt voor je reactie
:-* Saar

Marianne

Hoi Saar,

Heb je geen foto's van hoe ze eruit zagen toen ze jong waren?
Met deze foto's kom ik tot dezelfde conclusie als Roosje.
Ze zijn beide wildkleur, alleen een beetje verschil in de kleur grijs.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Saar

neej die heb ik niet
want toen ik hier kwam zaten ze er al.... Ze zijn van mn schoonouders.. ze zijn nu ongeveer 4 jaar oud en Kuif hebben ze gehad van iemand en de pop hebben ze bij een dierenwinkel besteld... en die heeft haar weer bij een kweker vandaan gehaald dus ja... dus de geschiedenis van hun weet ik niet... De 2 lutino mannen die heb k zelf gekocht dus daar weet ik meer vanaf :) Maar bedankt voor de reacties ik weet genoeg :)

groetjes Saar

Roosje

Waar jij het over hebt zijn echt geen parels, maar gewoon vlekjes, die heeft elke vogel bij zijn kont en staart. Een geparelde vogel heeft parels op zijn vleugels.

Saar

ahaa okee :)
Moby die heeft ze wel in zn slagpennen zitten in zn vleugels maar die komen na de 2e rui meestal niet meer terug :)
Maar ik snap t helemaal thnx :)

groetjes Saar

Roosje

Je bedoelt aan de binnenkant? Als het een mannetje is verdwijnen die na de eerste rui en bij een popje blijven ze zitten.

Hoewel dit ook niet altijd zo werkt hoor, ze maken er soms een potje van met die kleuren en vlekjes ;D

Saar

ja aan de binnenkant...
en Moby is idd een gekke kerel dus t worden er steeds minder:P En hij begint zn geparelde pennen in zn kont ook te verliezen dus ;)

groetjes Saar