16 april 2024, 13:41:35

witmasker bont?

Gestart door *Sylvia*, 18 mei 2006, 21:22:07

« vorige - volgende »

*Sylvia*

Ik heb een valkje gereserveerd bij Marlies en vandaag heeft ze een foto geplaatst van één van de jongen die in aanmerking zou komen.
Het zou gaan om een bonte witmasker en misschien gepareld,maar dat kan ze nu nog niet zien.
Ik twijfel alleen of dit jong wel bont is en niet 'gewoon' witmasker of witmasker gepareld.
Ik dacht dat bonte witmaskers een witte kuif hadden,of is dat niet altijd zo?
Wat denken jullie ervan?
Dit is het valkje waar het om gaat:


Bianca

uhm als ik eerlijk ben zie ik geen bont :P maar misschien zitten er witte veren op de rug.
Bont hoeft niet per definitie te betekenen dat het een witte kuif moet hebben, maar wel dat er aanzienlijk witte plekken(veren) te zien zijn.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

*Sylvia*

Bedankt voor het antwoord.
Ik twijfelde dus omdat ik ook geen witte plekken zag op de foto,maar het kan natuurlijk ook aan de foto liggen.
We wachten af ;D

Mariska

19 mei 2006, 13:14:54 #3 Last Edit: 19 mei 2006, 13:33:20 by Mariska
Hoi Sylvia,

Ik denk dat je hier beter met Marlies over kunt praten ;)
Zij heeft er zelf voldoende verstand van.
En nu trek je open en bloot haar beoordeling in twijfel.
Zo komt het in ieder geval op mij over.

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Misschien heeft Marlies geen verstand van mutaties. Of twijfelt ze zelf ook. maar dat weet ik natuurlijk niet.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hoi Lin,

Dat zou kunnen natuurlijk, maar dat komt hier niet naar voren.

Het lijkt me beter dat hun dit privè even uitzoeken zodat er geen mensen in een verkeerd daglicht worden gesteld ;) Maar ik kan me vergissen.

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

*Sylvia*

19 mei 2006, 14:08:50 #6 Last Edit: 19 mei 2006, 14:18:25 by *Sylvia*
Het is nooit mijn bedoeling geweest iemand in een verkeerd daglicht te zetten.
Ik wilde alleen de mening van andere horen over de mutatie van dit jong omdat Marlies hier nog geen duidelijk antwoord op kan geven.
Ik dacht dat andere aan de hand van de foto nog iets meer konde vertellen.Daarom heb ik hem hier geplaatst en vandaar mijn vraag.
Ik twijfel absoluut niet aan Marlies haar kundigheid en ik heb haar netjes op de hoogte gesteld,zowel in haar dagboek als in een privé berichtje.
Het is dus niet zo dat ik dit bericht achter Marlies haar rug om heb geplaatst  ;)

groetjes van Sylvia :)

Mariska

Hoi Sylvia,

Goed dat je het even uitlegd hier ;)
Anders kan het verkeerd overkomen bij mensen en dat zou jammer zijn als je het gewoon met Marlies besproken hebt.

Ik hoop dat jullie er gauw achter zijn ;)

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)