11 mei 2025, 17:40:46

valkparkieten

Gestart door Kuiffie, 27 juni 2003, 12:33:59

« vorige - volgende »

Kuiffie

ey mensen ik ben hier nieuw dus ik maak ff een poll.
veel plezier...  :D
Groetjes Robin

Dark_Fox

De twee die ik het mooiste vindt zijn witmasker en wildkleur, dubbele kuif is natuurlijk ook prachtig maar die zal er toch nooit komen...

Marianne

Hoi,

Ik vind het moeilijk om hier een keuze uit te maken hoor,
ik vind eigenlijk dat elke mutatie wel iets heeft.
ik heb zelf nu 3 verschillende mutatie's .

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Kuiffie

oke, maar bedankt voor het stemmen  ;D

Dark_Fox

27 juni 2003, 18:42:15 #4 Last Edit: 28 juni 2003, 01:57:56 by Dark_Fox
Ik kom terug op mijn beslissing ik vind witmasker bont, dubbele kuif en cinnamon het mooist, maar cinnamon staat er niet bij en toch... ja... die dubbele kuif is toch een geval apart

Irene

Hoi, mijn antwoord staat er niet bij! Een "gewone" Lutino natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!n Gijs is de beste en de mooiste ;D :D ;D
Alhoewel ik een geparelde cinnamon (schrijf je dat zo?) ook wel errug mooi vind! ::) :P
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Tara

Ja ik wou ook een gewone lutino aanvinken, want dat was mijn Plukkie namelijk :(. Maar ik heb ze ongeveer allemaal moeten aanvinken joh! :D

Kuiffie

oke ik heb het ff veranderd zodat er meer verschillende soorten in zitten.

fientje

mooi kuiffie hoe maak je een pol stuur anders een mailtje naar m'n emailadres hier op dezes tie alvast bedankt

JERONIMO

Ik vind ze allemaal mooi maar de dubbele kuif en de geparelde vin ik het mooiste

sabrina

Hoi,

Vast een rare vraag: hoe ziet een dubbele kuif er uit? Nog nooit van gehoord! Ik ben dus erg benieuwd naar een foto van zo'n exemplaar!
Overigens heb ik zelf niet echt een favoriete mutatie. Nu heb ik een wildkkleur en die heeft een hele mooie kop en hiervoor een geparelde, dat was ook een prachtige vogel.

Groetjes,
Sabrina

Natanella

Hoi Robin, ik heb gestemd op lutino, maar dat is omdat ik net een lutino heb en het mijn eerste valkje is! Toen ik hem bestelde dacht ik dat het een wildkleur zou zijn en die vindt ik ook erg mooi. Ik ben nog niet zo erg thuis in de verschillende mutaties. En als het je eigen valkje is dan maakt de kleur minder uit denk ik. Al zou Solo pimpelpaars met donderwolkjes zijn, dan nog zou ik hem fantastisch vinden!
En een dubbele kuif heb ik ook nog nooit van gehoord!
Succes met je poll! Natanella

luukluuk

jeetje dat is moeilijk ,eigelijk zijn ze allemaal erg mooi  ;D
maar wat zegt mooi eigelijk ,als ze maar heel lief zijn  :-/
wat helemaal is meegenomen is heel mooi en heel lief
we hebben gewoon een wildkleur ,maar ik vind die gele ook heel mooi en die witte en die grijze wit kop pffffffffffff allemaal erg mooi dus kan nie kiezen
gr Margot en Kiki