Website kinderboerderij Gouda online!

Gestart door Inger m, 15 mei 2006, 09:52:13

« vorige - volgende »

Inger m

15 mei 2006, 09:52:13 Last Edit: 15 mei 2006, 09:54:17 by Inger m
Hoi allemaal,
De afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest met het maken van een website voor de kinderboerderij Gouda. Gisterenavond hebben we deze online gezet, met dank aan mijn computertechnische broertje voor alle hulp!

De komende week wordt vooral testen hoe alles nu echt online werkt. Via Dreamweaver deed ik dat ook bij Internet Explorer, Mozilla Firefox en Opera.

De site is te vinden op:
www.kinderboerderij-goudsehofsteden.nl

Mocht je gekke dingen tegenkomen of opmerkingen hebben, laat het dan graag even weten. Vermeld gelijk even welke browser je gebruikt.

Hieronder wat foto's van de dieren op de kinderboerderij. De meeste foto's op de website heb ik zelf gemaakt (op enkele na).

Nubische geitjes


Jonge gans


Pasgeboren Tinkerveulen


gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Riny

Hoy Inger
Mijn complimenten voor jou en je broer.
Het ziet er erg mooi uit allemaal.
Ik heb nog geen tijd gehad om alles te bekijken , maar ga dat zeker vandaag doen.
Groetjes Riny :D

Gerda

Hoi Inger,

Het ziet er goed uit. Inhoudelijk erg leuk, met goede opbouw!!

Frames zijn goed en pagina vult mooi. Alleen laden de foto's op sommige pagina's wat langzaam, terwijl ze toch maar ongeveer 20 Kb zijn. Maar misschien lag het aan het tijdstip.
Ik gebruik IE 6 op deze pc.
Vanavond of morgen kijk ik nog wel even hoe hij in Mozilla er uit ziet (staat op mijn laptop).

Nieuws van 7 maart was het leukst  :P

Groetjes, Gerda

Inger m

Hoi Gerda en Riny,
Bedankt voor jullie reacties!

Sorry dat er nog geen valkparkieten opstaan, want die zijn er wel op de kb!  ;)

Het laden van de foto's gaat veel te langzaam. Ik heb alles verkleind in kb tot het formaat dat op de website staat, dus dat zou veel sneller moeten kunnen. Ik heb daarover vanmorgen de hosting provider een mailtje gestuurd.

De website ziet er op Mozilla beter uit. Ik vind IE maar een rottige browser, maar het is helaas wel de meest gebruikte.

Ja, 7 maart was leuk! (de geiten of de prijsvraag?). In iedergeval heb ik nu de website af...athans de grootste hoeveelheid werk is achter de rug, maar een website is nooit klaar. Maargoed ik ga nu aan de slag met het educatie project.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Rianne

Ziet er mooi uit! :D
Ik gebruik IE, welke versie weet ik niet precies. Alles werkt goed hier.
Leuk hoor, al die pasgeboren dieren. :)

Inger m

Hoi allemaal,
Inmiddels heb ik de site aan diverse startpagina's toegevoegd om de bekendheid te vergroten. Aankomend weekend zijn de Hofstedendagen en dan wordt de site goed onder de aandacht gebracht.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

*Esther*

Hoi Inger

Ik vind het een hele mooie site en ook een mooie kinderboerderij!
Alles van de site doet het (IE).

gr Esther

Inger m

30 mei 2006, 00:09:26 #7 Last Edit: 30 mei 2006, 00:13:14 by Inger m
Hoi Esther,
Bedankt voor je compliment.
Ben vandaag weer druk bezig geweest met het maken van foto's voor alweer de 3e update...jaha fanatiek  ;), maar in iedergeval erg leuk om te doen!



Leuke foto met jonge gans!



Jonge kwakereendjes, geboren zondag 28 mei



Handig, zo'n lange tong  :P

gr Inger

Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.