Bobbie mijn papegaai leeft niet meer ......

Gestart door bobbie, 13 mei 2006, 13:04:03

« vorige - volgende »

angelina

Lieve Nel.

Ook weet niet goed wat ik moet zeggen. :'(
Ik voel met je mee. :'(
Wist niet wat ik hoorde vanmiddag bij Esther en Caroline.
Vanmorgen heb ik nog naar hem uitgekeken tijdens de boodschapjes doen.
De onzekerheid is nu wel weg maar daarmee ook bobbie.
Ongelooflijk veel steun toegewenst in de aankomende tijd.
Ik zal een kaarsje voor je branden vanavond.

Heel veel liefs,
Angelique

Love birdies

caro

Hoi Nel,

Ik heb hier geen woorden voor :'(.

Heel veel sterkte.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

wim roskam

beste nel , heel veel sterkte gewenst met dit verlies , mvg wim roskam .

marilyn

hoikes nel

ik heb nergens een verhaal gelezen (kom ook maar weinig meer op het forum  :-[ ) maar zoals ik hier begrijp heb jij helaas afscheid moeten nemen van je papegaai bobbie  :'( ik kan me best wel voorstellen dat jij nu heel veel verdriet hebt en ik wou dat ik je verdriet kon wegnemen maar dat gaat niet. bobbie heeft zeker een heel fijn leven bij jou gehad en is helaas veel te vroeg bij jou vertrokken. maar weet dat bobbie altijd in je buurt zal zijn en je herinneringen kan niemand van je afnemen  ;)

heel veel sterkte meid
rust zacht lieve bobbie

dikke knuffel marilyn

Bogucci

Hoi Nel,

Ik heb geen troostende woorden, dit is echt vreselijk.

Sterkte,
Miriam

gonnie





imv

Lieve, lieve Nel,
Ik heb niet een sms van Caroline gekregen waarin ik lees dat Bobbie dood is.. ik ben er helemaal stil van  :'( :'( :'(

Contact met een papegaai is zó intens.. het is als een kindje..
Ik wens je heel, hééél veel sterkte. Als er iets is wat ik voor je kan doen..??
:'( :'( :'(

:-*
Dikke kus van Irene

Bobbie vaarwel!


Mandy

Hartverscheurend, wat zal je hier een pijn en verdriet van hebben. :'(
Iedereen hier leeft met je mee. We weten hoe gek je met je beestenboel bent. Helaas heb je nu een onverwachts pijnlijk afscheid moeten nemen. :(
Je weet nu wel wat er gebeurd is, hoe vreselijk dat ook is, maar je kan het nu wel een plekje geven en hopelijk beter verwerken. Al was de illusie dat hij warm bij lieve mensen terecht zou komen makkelijker te accepteren. Dat idee had ik met mijn valkje toen ook. Je denkt liever aan zoiets dan hoe je de laatste foto van Bobbie hebt gemaakt. :-\
Het zal niet mee vallen maar hopelijk kan je over een poosje meer aan z'n goede dagen denken dan aan hoe vreselijk deze afgelopen dagen voor 'm geweest moeten zijn. En denk aan hoe hij het nu heeft. Blij dat die ellende voorbij is en samen neerkijkend met alle andere dierenvrienden, blij je toch weer te zien, al is het op afstand, hij zal over je waken en over z'n vriendinnetje. :-*
Sterkte meid!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Monky

Lieve Nel,

Wat verschikkelijk  :'( :'( :'(

Heel veel sterkte. Ik leef met je mee.

Bobbie...Rust zacht.



Liefs,
Monique

Theetje

Hoi Nel,

Heel veel sterkte met het verlies van Bobbie.

Groetjes

Theetje


eefje nieuwenburg

oh wat vind ik dit een rot einde,je hoopt altijd dat het anders is,dat ze weer terug komen bij je en dan dit...... :censuur

heel veel sterkte .


groetjes eefje

bobbie

Hallo allemaal,

Ik wil jullie heel graag bedanken voor alle lieve woorden, IM's, steun, alles wat julllie de afgelopen dagen voor me hebben gedaan om de pijn te verlichten. Dat heeft mij echt heel veel goed gedaan. Ik voelde me minder alleen in mijn pijn.

Het lezen van bovenstaande berichten heeft mij steeds de tranen over de wangen doen lopen, zo waar en zo warm. Bedankt.

Opvallend was ook de brandende kaarsen van Ivana, daar lagen bloemetjes bij. Diezelfde bloemetjes (Campanula als ik het goed heb) had ik net daarvoor gekocht in dezelfde kleur met Bobbie in mijn gedachten. Toeval bestaat niet.

Alles wat jullie voor me hebben gedaan de afgelopen dagen heb ik enorm gewaardeerd en hebben hun doel getroffen: mij te steunen.

Hartelijk dank daarvoor, iedereen.

Lin, ik ben zo vrij geweest om hetgeen jij van Bobbie zijn foto hebt gemaakt voorlopig als handtekening te gebruiken. Als je dat niet wilt hoor ik het wel.

Groetjes, Nel

Marianne

Hoi Nel,

Heel erg veel sterkte met het verlies van Bobbie.
Ik leef met je mee.....

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Christine

Hoi Nel
Heel veel sterkte met het verlies van bobbie!

Dikke knuffel
Christine :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Marije

Lieve Nel,
Ik heb het hele verhaal over Bobbie gemist, dus schrok me kapot bij dit topic... Ik wil je heel veel sterkte wensen, en wens dat je een beetje troost uit je andere gevleugelde vrienden kan putten...
Dikke knuffel en veel sterkte,
Marije