29 maart 2024, 06:04:49

Vaarwel Flupke

Gestart door Neske, 3 mei 2006, 00:32:35

« vorige - volgende »

Neske

Flupke...

Achter Flupke en haar man Balou gaat een heel verhaal schuil, maar om het kort te maken komt het erop neer dat een collega van een vriend van me die 2 lieverdjes moest wegdoen van haar huisbaas. Mijn kameraad zei tegen mij dat zijn collage'tje deze 2 zitten had en of ik ze misschien wou hebben. Dus wij daar op bezoek. Ik was direct verliefd op dat lievertje dat Flupke heette. Maar de vrouw zei dat ik ze beide moest nemen omdat ze al anderhalf jaar een hecht koppeltje waren. Dan neem je de hele boel (en de wilde Balou) er graag bij. De twee schatjes waren bij me vanaf 3 juni 2005...

Vandaag is Flupke van ons heen gegaan. Ze heeft een 4 uur lange strijd achter de rug en ben heel blij voor haar dat die lange lijdensweg er eindelijk opzit. Ik ben er echt het hart van in dat mijn schatje is heen gegaan. Ook haar man Balou is niet in zijn gewone doen, hoewel hij nog wat wild is kan je nu echt alles met hem aanvangen. Hij lag 5 minuten na haar dood op haar rugje met zijn lieve kop en heel treurig te fluiten. Zoooo zielig!!! :(

Ergens denk ik dat het overlijden van mijn lieverdje mijn eigenste schuld is, maar ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Ze was nl zo tam dat je zelfs met haar naar buiten kon, en dat deed ik ook, maar blijkbaar was het net nog iets te fris voor mijn lieverdje.

Ik mis haar zo hard en haar manneke Balou zeker ook.

Flupke (Fluppemieke zoals ik je altijd noemde) ik zal je missen, maar ik ben er zeker van dat je nu gelukkig ben na die helse lijdensweg... het ga je goed me meisje en ik ga je zeker nooit maar ook echt nooit meer vergeten!!!

Trieste groet van Neske :(

ROCKS

Hey....

Helaas....ook jouw Flupke heeft het niet gered.....
Het is niet te begrijpen, en oneerlijk.
Ik ben blij dat je haar toch bij je hebt genomen, haar laatste momentjes. Ze is nu op een voor haar veilig olekje gestorven.
Neske, ik weet dat je het zelf moeilijk vond, ik kon duidelijk je verdriet horen toen ik je net aan de foon had. Ik vind het ontzettend goed van je dat je haar toch bij je hebt genomen, terwijl je dat eigenlijk niet kon, top van je!!

Liefs, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Marianne

Hoi Neske,

Heel veel sterkte met het verlies van Flupke.

Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

marianca.

Hallo neske,

Veel sterkte met het verlies van Flupke :'(

liefsss

marianca

Saar

veel sterkte met je verlies

liefs saar

ROCKS

Hey.....

Neske heeft deze afbeelding gemaakt van haar Flupke, ik wilde hem hier plaatsen voor haar, dat kon ze zelf niet.




Sterkte Neske!!

Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart