Hobbykwekerij Sephora - eitjes onbevrucht

Gestart door Rianne, 12 mei 2006, 15:37:41

« vorige - volgende »

Caroline

:D Fijn dat het zo goed gaat.

Ook ik zie geen lensjes. Hopelijk wel een keer als ik ze ook ooit live heb kunnen vergelijken.  ;)  Hihihi!! Ooit!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ach, het maakt me op dit moment niet zo heel veel uit. Maar het viel me nu gewoon op, terwijl ik bij foto's echt zit te turen. ;)
En ik denk dat het bij jou ook ooit wel gaat lukken, je hebt zoveel cinnamon in huis :D

aad

eej Mut...s...... heu Rinanne  gefeliciteerd he met je monster's   ;)
Dat je al kan zien wat het wordt .. knap hoor , ik zie het hier pas als de pennen uit komen  ;D ;D
Ik gok 5 cinnamon,s .. maar ik heb er weinig verstand van  ::)

Groetjes Aad

Rianne

Hoi Aad,

volgens de berekening kunnen er cinnamon en wildkleur mannetjes en cinnamon gepareld en geparelde popjes. Dus dan weet ik wat ik kan verwachten. :)

Rianne

Als het een wildkleur is, is hij split cinnamon, bont en gepareld. Dus dat is ook nog een mogelijkheid ja. :)

Even de foto's van vandaag verkleinen, dan plaats ik ze! :D

Rianne

Jong 1 lijkt iets minder donzig te zijn als jong 2, maar verder kan ik ze niet uit elkaar halen. Ze wogen vanmorgen allebei 11 gram :)

Zie je, jong 2 is veel pluizeriger. Hopelijk blijft dat nog even. ;)

Christine

Prachtige foto's!! Bij mij zie ik al wie het eerste geboren is! Deze krijgt lichte pennetjes door! Dus zo een ramp is het nog niet als je de donsjes niet uit elkaar kunt halen! Degene die eerst geboren is krijgt toch eerst pennetjes!!

Hieronder zie je mijn tweeling! ;)

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Hoi Christine,

ik denk eerder dat dat te maken heeft met wie de meeste voedingen krijgt. Je ziet wel bij valkjes die minder gevoerd worden door de ouders dat de pennetjes erg lang op zich laten wachten. :)

De foto's van vandaag:

Jong 1 woog vandaag 16 gram, alleen zag ik wat zaadjes in de poep. Dit valkje is het actiefst van de 2 en zit al keurig met z'n kopje omhoog. :)

Jong 2 woog 14 gram en houdt z'n kopje nog niet omhoog. Ik heb het idee dat hij iets minder gevoerd wordt als jong 1, maar zolang ik steeds een vol kropje zie, zal het wel goed gaan. :)

Rob S

Hey Rianne,

wat een mooie donsjes :), en het eerste jong houd zn kop al heel netjes rechtop :D

groetjes Rob

Christine

Ja het hangt er zeker af hoe goed ze gevoerd worden! Ik ga ze straks eens wegen, ben wel eens benieuwd hoeveel gram ze zijn!! ;)
De jouwe zijn super lief!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

15 mei 2006, 12:29:01 #25 Last Edit: 15 mei 2006, 12:31:02 by Rianne
Linda was gisteren ook nog even geweest, en had wat foto's gemaakt, en een filmpje van Ayko. Hier 2 foto's van de 2 donsjes:

Filmpje van Ayko: http://www.youtube.com/watch?v=JXBexqWR9oA

Als hij het niet doet, even een paar minuten wachten en dan nog eens proberen. :)

Lin

Leuke fotos! Als je vaak zaadjes ziet even eerst het eivoer geven bij mij vlogen ze daar dan als eerste op af. En dan pas de zaadjes geven. Geven ze ook goed zaadjes aan de jongen of meer eivoer? En Ayko is echt lief!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik heb geen idee waar ze meer van geven. Ik zie de ouders vaak eivoer eten, maar ook vaak zaadjes. :)

Mandy

Gefeliciteerd met de kleintjes! :D
Het gaat gelukkig goed met voeren, goede ouders! ;)
Hopelijk blijft het zo goed gaan, geniet er maar van. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

valkchico

Hallo Rianne,

wat gaat het goed en wat fijn voor je.

En dat oogje ik zie het geloof ik ook hoor maar ik zag het beter toen de oogjes net open gingen even in de zon houden en voila rode lensjes.

geniet er lekker van

Gr Esther