19 april 2024, 00:03:32

Wij willen mannen!

Gestart door ziralioness, 11 mei 2006, 21:52:44

« vorige - volgende »

ziralioness

Pfff ik word er zo moe van... hoe kom ik toch op een betrouwbare manier aan twee leuke valkparkietmannen (overjarig) voor mijn Kiko en Sparky?  :(

Ik woon in het noorden en het lijkt wel of ze hier amper valkparkieten hebben!
Ik zoek een bontgepareld mannetje voor Sparky, en een witmasker bont of bontgepareld mannetje voor Kiko.
Geen van beide mutaties lijkt in het Noorden te vinden! Handopfok vogels wil ik niet.... Tam hoeven ze ook niet te zijn, als ze maar gezond zijn!

Weten jullie nog adresjes in het Noorden (of in de buurt van het noorden) met betrouwbare kwekers? :( Met de kwekerlijst kwam ik helaas niet veel verder...  :(

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

trienke

Kom jij dat uit buitenpost??? zag je advertentie staan op marktplaats.

dan woon je bij echt heel dicht in de buurt ;D

Ik heb wel een mannetje voor je, maar die niet tam en zijn mutatie is cinnamon.
maar zie dat je andere mutaies zoekt.

Groetjes Trienke

ziralioness

Hoi,

Ja ik verhuis daar straks heen! :D Wat leuk, woon jij in de buurt van Buitenpost...?

Helaas ben ik heel bewust naar die mutaties op zoek, omdat ik mooie koppels wil proberen te vormen.. maar ik vind het een heel lief aanbod van je. :)

Als ik daar straks woon ben ik heel benieuwd of we elkaar nog eens tegenkomen! :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

ziralioness

Wat akelig... wat voor man zoek jij dan?

Groetjes
Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

trienke

hoi

ik woon in anjum, dus ongeveer 20 km uitelkaar.

Ik wens je veel succes met het zoeken. en vinden.

Groetjes Trienke

ziralioness

Ik dacht dat je bontsplit vaak kon zien aan een wit vlekje in de nek? Of is dat maar zelden?

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

trienke

soms kun je dat zien.
Ik heb er 1tje wildkleur. die heeft vaak witte plekjes, maar veranderd ook vaak van plaats.

Groetjes Trienke

ziralioness

*zucht* Helaas nog niks gevonden.  :(
Van de witmasker-geparelde man heb ik toch afgezien; ik wil toch echt een bont geparelde witmasker man of een man met goede splitten.

Wat is het lastig te vinden.. is het nu zo'n zeldzame mutatie?  :-\ Ik begin te geloven van wel...

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Lin

Hey,

en als je links kijkt bij kwekers en bij mutatie bij het topic mutatie kwekers , voelarena.com op deze advertentiepagina wat plaatsen of op marktplaats?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ziralioness

31 mei 2006, 20:14:26 #9 Last Edit: 31 mei 2006, 20:20:26 by ziralioness
Bedankt Lin.

Ik heb inderdaad al op marktplaatst een advertentie staan (al bijna een maand nu, hihi) en de kwekers op het forum heb ik ook bekeken... maar daar zijn geen volwassen mannen te koop, of jongen waarvan 100% zeker is dat het mannen zijn... :(

Vogelarena kende ik nog niet, daar ga ik even kijken! :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

ziralioness

Ik ben dolgelukkig met mijn ''vogelbestand''...  ;D Ik gun die arme Kiko gewoon zo graag een mannetje. Ik zoek al ruim een half jaar, maar steeds komt de geschikt man niet voorbij...  :-\ En die arme schat maar braaf broeden op die onbevruchte eitjes.
Als je haar dan steeds weer kippetje ziet zitten, zonder mannelijke interesse, is dat erg sneu.

Op het moment kroelen zij en Ricky ineens met elkaar, dus ik had even wat hoop. Ricky heeft ook al geholpen met het broeden, maar paren, ho maar... wel de lasten, niet de lusten, kennelijk!!  ;D
Ze was gisteren alweer ''broeds'', maar Ricky liet het nog steeds afweten. :( Hij heeft op die momenten totaal geen interesse in haar.

Ik heb er al over gedacht gewoon een jong te nemen, maar ja, wat als het dan een popje is? Nog meer popjes kan ik niet gebruiken en ik zou het vreselijk vinden om dan een valkje weg te doen...

Kortom... ik blijf zoeken.

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...