5 mei 2025, 00:06:46

nog enkele vraagjes

Gestart door febvisje, 11 mei 2006, 15:15:59

« vorige - volgende »

Lin

Ik vind dat een mooi gewicht voor die leeftijd. Zo te zien is hij lekker actief. dat vloeibare dat is normaal dat kotm natuurlijk omdat het geen vast voedsel is. en dat schreeuwen dat wordt later wel minder gelukkig. En wat je bedoelt zijn pennetjes daaruit komen de veertjes. Dat groeit straks echt snel. dat is zo mooi om te zien.

hoevaak voer je eigenlijk op een dag?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

febvisje

ik denk dat mijn foto gelukt is. Kijk, altijd maar honger  ::)

febvisje

en dat is hem. Juist getrokken die foto.
Momenteel vier keer per dag. Maar zoals ik al zei was dat tot gisteren zo een beetje naar gevoel van mijn vriend.

Lin

ach wat een lieverd! Ja dat schreeuwen dat is af en toe vervelend. 4x op een dag is een mooi aantal. als je straks geen vragen meer hebt maar toch wil schrijven over je lutino dan kan je een dagboek/verhaal beginnen als je dat leuk lijkt.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

febvisje

Die pennetjes beginnen dus al overal te komen. Blij ben ik. Hij kuist zich al de hele tijd. Wat ik toch nog eens graag wou weten is of dat nu normaal is dat zijn eten helemaal langs een kant gaat. Wacht, ik ga er eens een foto van maken. oei, die kamera heeft hij helemaal niet graag als hij bij mij zit.

je ziet het niet zo goed, maar nu van voor gezien links, aan zijn rechter vleugel.
Kan mij iemand zeggen of dat erg is?
ps, hij heeft juist een voorgekauwd stukje appel uit mijn mond geproefd en dat vond hij wel lekker denk ik.

Rianne

Hoi,

als een valkje nog geen pennetjes heeft, kun je de luchtzak zien zitten. Ik denk dat jij dit ook ziet. :)

Gerda

Citaat van: febvisje op 12 mei 2006, 15:37:29
ps, hij heeft juist een voorgekauwd stukje appel uit mijn mond geproefd en dat vond hij wel lekker denk ik.

Hoi febvisje,

Ik zou erg voorzichtig zijn met iets geven waar je op hebt gekauwd!! Er leven heel wat bacterien in je mond waar je valkje ziek van kan worden.
Ik ben blij dat het goed gaat!!

Groetjes, Gerda

Riny

Hoy Febvisje
Is het je gelukt om Nutribird A21 te kopen?
Groetjes Riny :D

febvisje

ja, ik heb het gekregen maar veel verschil zie ik er niet in.
Ik heb ook eens gekeken voor een ontwormingskuur, maar dat heb ik in die zaak niet gevonden. Denk dat ik het verder wel aan kan. Vriendelijk bedankt allemaal met jullie antwoorden. Misschien begin ik ook al gauw een dagboek.
Jullie gaan zeker nog iets van me horen (en van Chico, of Chica ???)

Vele groetjes febvisje