19 april 2024, 20:04:49

ik wil een nieuwe valk!!!!!!!!!

Gestart door imca, 10 mei 2006, 14:34:37

« vorige - volgende »

imca

Hoi Allemaal,

Ik heb bij Ranzijn in Almere Buiten zo'n leuke valk gezien. Een lutino, volgens mij nog jong want hij (ik weet niet of t een man is of niet) heeft nog geen grote kuif. Hij komt naar je toe als je tegen hem praat en maakt leuke geluidjes.
Maar mijn man is absoluut tegen. Ik heb al 3 valkjes en hij wil er niet aan dus ik baal als een stekker. Ik weet ook wel dat het eigenlijk niet goed is om bij een tuincentrum dieren te kopen maar deze is mega-leuk!!!!
Dus als iemand van jullie nog op zoek is?!???

valkmamma

ManjaV

Hoi valkmamma,

Dat klinkt lief zeg! Het lijkt me een geweldig valkje.
Ik woon echter in Rotterdam, dus wat te ver weg ;D
Misschien kan je je man alsnog overhalen? Drie of vier maakt ook weinig uit ;) En dan heb je weer mooi een even aantal :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

imca

Hoi Manja,

Nee, hij wil het echt niet  :-\ Ik heb 2 dagen lopen zeuren maar toch niet het lef om hem zo maar toch te kopen.
Dus helaas dan gaat het over. Ik heb al gezegd dat ik dan mijn valkje Dory bij het mannetje Jip zet en alle jonkies die daaruit komen dat ik die zelf ga houden  >:(
Alleen hahahaha weet Jip niet hoe hij moet wipwappen  :-\ Hij gaat wel eens op het andere popje zitten maar dan komt ie geloof ik ergens onder haar vleugel uit :P dus of dat nog wat wordt???? ik betwijfel het.
In ieder geval is het ook niet raadzaam om bij een tuincentrum een vogeltje te kopen. Ik vind zowiezo dat daar geen beesten verkocht moeten worden behalve dan misschien vissen.

Groetjes
Valkmamma

imca

 :(
vandaag nog even bij Ranzijn geweest. Het valkje was volgens mij weg. in de plaats zaten 2 lutino's, eentje heeel zielig ziek te zijn en 1 waarvan ik dacht dat ie het niet kon zijn, was helemaal apatisch.
Jammer

valkmamma