28 maart 2024, 09:21:29

Falko is ziek......

Gestart door Tara, 14 september 2002, 17:07:36

« vorige - volgende »

Tara

14 september 2002, 17:07:36 Last Edit: 23 december 2002, 01:06:11 by tara_dewulf
Hoi, met spijtig nieuws kom ik dat Falko ziek is, ik hoop echt dat het goed komt, als m'n moeder thuiskomt, vraag ik of ze me naar een dierenarts brengt, Falko ademt veel sneller dan normaal, net of ze niet gerust is. Ik ben bang. Ik hoop dat er niets misgaat. Groetjes, Tara en Falko.

annemiek_botter

Hoi Tara

Heel veel sterkte met Falko. Laat nog even weten hoe het afloopt!

Groetjes Annemiek

Tara

Dag beste mensen, Falko is een halfuur geleden ongeveer, overleden. Jullie weten niet hoeveel zeer het me doet, groetjes, Tara.

Peter

Hoi Tara,

Wat erg... ik ben er stil van...
heel veel sterkte...

Veel sterkte,
Peter

roderick

ik vind het heel erg ik moet ook bijna huilen en dat is geen geintje ik moet er niet aan denken dat coco dood gaat. Volgensmij was het ook nog een van je lievelings valken he. Ga je hem nog na de dierenarts brengen om te vregen wat de doodsoorzaak is, kom snel weer op msn ik moet gewoon weer even met je praten. ECHT ECHT ECHT heel veel sterkte.

groetjes roderick

linda

wat moet je nu bij zo iets zeggen he tara , daar zijn geen woorden voor.Ik wens je heel veel sterkte , en denk aan de mooie momenten die jullie samen hebben gehad .Ik heb ook een vogel moeten afgeven een paar jaar geleden en heb het er ook moeilijk mee gehad , maar als ik nu terug denk aan die fijne momenten en de streken die hij uithaalde , dan lach ik in mijn eigen .Denk eraan uit het oog is niet uit het hart .sterkte meiske XXXXXXXXXXXXX

cisca

hoi tara.
ik vind het heel erg dat Falco is overleden en dat meen ik oprecht veel sterkte en denk met liefde aan Falco terug dat zal je wel helpen.

Tara

Dag iedereen, bedankt voor al jullie steun, ik hoop dat ik er ook over zal geraken, dinsdag krijg ik wel een nieuw valkje maar ja... ja, roderick, Falko was samen met Moko m'n lieveling. Groetjes.

Tara

Hoi, nog niemand weet wat de oorzaak was, zelf de dierenartsen niet, haar laatste zucht zag ik en ik voelde of ze nog leefde maar... ze was dood, ik zat en nu ook nog te wenen tot en met, maar 'k ga afsluiten, doei...

V_Valkie

Hoi, sorry dat ik wat laat ben maar 't is beter laat dan nooit, ik vind het  erg dat jouw Falko is doodgegaan, gelukkig heb je nu een nieuwe en hopelijk word ie net zo lief als Falco...

Tara

Hoi, geeft niet dat je zo laat bent, sommigen kijken er zelf niet naar. Mijn nieuwe vogel is net zoals Falko, 't karakter, 't uiterlijk, alleen is deze kerngezond :)
Groetjes, Tara

Shirley

Hoi Tara,

Ik ben nieuw op deze site en las je trieste nieuws, ik hoop dat het al weer wat beter met je gaat. Hoe gaat het met je nieuwe valkje? Zijn jullie al aan elkaar gewend???

Groetjes,
Shirley ;)

Shirley

Let maar niet op de smilies, want ik heb nog niet helemaal door hoe deze site precies werkt......

Shirley :D

Tara

Welkom Shirley, tja, jammer van Falko. Maar m'n nieuwe valkje is helemaal het zelfde, z'is zo lief en zo graag beknuffelt, ze kan goed overweg met de andere vogeltjes :) Groetjes, Tara