4 mei 2025, 20:50:12

ei met zachte schaal

Gestart door gert overweg, 6 mei 2006, 09:14:09

« vorige - volgende »

gert overweg

hallo ik had een paar dagen geleden nog 3 harde gezonde eitjes mijn valkparkieten zaten er dag en nacht op toen ging ik op vakantie de jongen zouden in de vakantie uitkomen toen heeft iemand anders ze gevoerd toen ik weerkwam hadden de kuikens al wel in het ei gepikt maar is de schil helemaal zacht geworden hoe kan dat en nu zijn de valkparkieten er ook af hoe kan dat allemaal

Karin

Hoi Gert,

Je had je bericht aan een ander onderwerp geplakt. Ik heb hem even gesplitst en een andere naam gegeven. Zo blijft het overzichtelijk en krijg je meer antwoorden  ;D Als je dus een vraag hebt gewoon zelf even een onderwerp beginnen  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

gert overweg

maar weet jij niet hoe dat zit dan de vogeltjes zijn niet uit het ei gekomen maar ze hebben het wel  geprobeerd

trienke

hoi gert

Ik denk dat het eitje mischien uitgesdroogt is.
mar ik weet het niet zeker.

Wacht eerst maar 7 dagen nadat de eitjes uitmoesten komen, met weghalen.

Groetjes Trienke

gert overweg

maar weet jij ook hoe dat komt dan?
en hoe kan ik dat de volgende keer voorkomen? wat kan ik daar aan doen?  :)

trienke

Ik denk doordat het komt, dat er een gaatje in het eischaal zit, en het jong, was er nog neit aan toe, of kon er niet uitkomen.

Ik zelf zit ook met dit, en weet ook niet wat je de volgende keer beter kunt doen.

Groetjes Trienke

gert overweg

maar dat gaatje had dat jong gedaan om er uit te komen misschien had het wel met de vochtigheidsgraad te maken ofzo?

trienke

gert overweg

oke kzie wel mijn vrouwtje heeft al weer een nieuw eitje gelegd ::) ik hou hem nu goed in de gaten