27 april 2024, 17:06:11

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Petra

Gefeliciteerd met je kanjers. Prachtig hoor! Vanaf volgend seizoen in een hogere klasse?

Hoe is het met de birdies, niet alleen de valkjes maar ook de Road & Runner en Pink & Panther?

Mara

*Petra*

Hoi Debbie,

Nee, ze doen niets methet blok.
Ik zie helemaal geen verandering in hun gedrag   :-\.

Hoi Mara,

Het klopt dat ze volgend seizoen vanwege de leeftijd in een andere klasse vallen.

Het gaat best goed, alleen road en runner maken geen gebruik van het blok. pink en panther zitten nu in mijn keuken.
Ik denk dat ik het eerdaags toch weer ga veranderen..  ::).

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Petra

Tja, roodruggen zijn soms erg eigenzinnig hoor.  ::) Ik weet er alles van......

Mara

♥Debby♥

Waarom niet het blok bij Pink & Panther.. die zijn ook superschattig die kleine bourke's.. en als je ze dan tam zou krijgen.. dat zou helemaal leuk zijn..

Trouwens.. Duuk woog 92 gram gisteren!  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Is ook een optie. ik weet er gewoon nog niet zo goed raad mee. Twijfel of ik het wel had moeten doen. Misschien toch niet zo'n goede aankoop geweest, maar ja.

En 92 gram, nou dat gaat echt super!!
Fijn hoor, dat hij toch wat flinker wordt.

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Als je er echt spijt van hebt dan probeer je er toch een koper voor te vinden.. volgens mij had je liever valkjes erbij gehad.. of niet??


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Natuurlijk is het niet leuk om Road en Runner en Pink en Panther dan weer door te verkopen.. maar als je iemand vind met een grote voliere en soortgenootjes..

wel zonde dat je impulsieve daad dan later toch wat tegen valt.. dan zul je wel helemaal nooit meer iets impulsief doen..

Wat vind je man??



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Tja, ik mis het gewoon het 'tamme'.
Ik vind het wel een leuk gezicht, met zijn allen door elkaar.
Maar nu zitten ze dus apart, en de valkjes zijn altijd bezig;  poetsen of klimmen, wat eten, of ze komen naar je toe vooer een kroel. Ze reageren op je binnenkomst, fluiten, je weet wel. Nou, dat doen de andere koppels niet. Ze zijn heel rustig, maar reageren totaal niet op me; ze zijn niet bang, maar er is helemaal geen reactie.

En het zal idd wel mijn laatste impulsieve aankoop voorlopig zijn  ;). En ja, mijn vriend (trouwen is er nooit van gekomen) maakt het niet zo veel uit, als ik er maar happy mee ben, en niet ineens te veel overdrijf  ;).  Hij vraagt nu a fen toe, en? Is er al iets meer bij Caroline als twee gele donsjes? Dus dat vind ik al heel leuk, hij weet dat ik op een witmasker man hoop ;D!

Groetjes Petra  :D
   


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

ohja das waar.. haha... dat wist ik ja! dom..

Er is nu een wit donsje he.. dus nu is het duimen dan... maar aan wie ga je die man dan koppelen???

Ik mis je foto's wel hoor.. moet je snel weer eens tijd voor maken als je wilt..

en anders misschien het blok nog een keer bij Sweet en Noek?


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Jeps!!  :D

Nu is het duimen dat het geen cinnamon wordt.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

Mijn duimen krijgen nog wat van dit forum! hahaha...

maar ze gaan weer vrolijk aan het werk hoor!!  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Hoi,

Dit mannetje, en dan het liefst ook nog gepareld, zou ik willen koppelen aan een toekomstig poppetje  ;D.
En Peggy wil graag een bont witmasker mannetje, dusi indien er nu een prachtig manneke geboren is, zonder parels, zal ik hem makkelijker kunnen laten gaan. Omdat ik hem Peggy ook heel graag gun. En wacht ik op de 2e ronde.
Ik hoop er nog niet op, wacht nog rustig af..

En mocht er niets bij zitten voor me, dan denk ik dat ik het blok idd bij noeka en Sweety hang, nog een keertje deze winter. Volgens mij heb je me aardig door, Debby  ;D!
En van de jonkies maak je snel foto's, maar van de anderen, tja, dat komt er dan weer minder van  :-[.
Maar ik zal het gauw weer eens doen, beloofd!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Hahahaha... ik begin je door te krijgen ja..  ;)

Wie weet krijg je nu wel popjes en hele andere mutatie's.. en anders heb je in ieder geval supermooie wildkleurtjes.. want Duuk is echt waanzinnig mooi!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.