4 augustus 2025, 09:45:20

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

*Petra*

Ik heb onze Twied gekocht als cinnamon. Maar had er helemaal geen verstand van. De meeste denken, aan de foto te zien, dat het gewoon een licht wildkleurtje is. Dus ik  ??? ??? .
En een beetje bont? Bedoel je dan die witte stukken op de vleugeltjes? Stuur is een foto van jouw cinnamonnetje ..

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

hippysuus

Dit is Tommy, ze heeft achter op haar koppie lichtgele plekken en volgens mij betekend dat in ieder geval dat ze ook wat bont in zich heeft. Ik ben daar niet zo handig in als anderen hier op het forum hoor!  ;D

*Petra*

Oooh, wat een liefffffieee !!!
Is je toekomst Mupke een jongen??

hippysuus

Dat weet ik nog niet, ik hoop het wel. Ook al omdat ik vind dat mannetjes zo heerlijk kunnen fluiten en zo lekker macho kunnen doen. Maar als het een meisje is ben ik er ook heel erg blij mee. Tommy is nu 2 jaar en heeft een kameraadje nodig omdat ik veel voor mijn werk weg ben.

Ozzy en Billy die weg gaan zijn een stelletje, een wildkleur mannetje en een gepareld vrouwtje...en die wil ik dus niet uit elkaar halen. Vandaar dat ze samen naar Mariska gaan van het forum hier.

*Petra*

Nog spannend dan!

Onze Twiedie is een week of 10 oud, dus we weten van beiden nog niet wat het is. Dus ook wel spannend hoor.
Het leek ons ook leuker als ze met tweeen zitten. Toch een stuk gezelliger, want ookal doe je er veel mee, dan zijn ze toch nog veel alleen. 

Groetjes Petra

*Petra*

Onze Sweet weegt 78 gram, dus we moeten nog even geduld hebben. Ze groeit niet zo hard als ik zou willen  :(.
Had stiekem gehoopt dat we haar morgenmiddag op mochten halen, maar helaas zit er dat niet in. Het geeft niets hoor, op een dag mag ze mee. En tot die tijd zijn we blij met onze Twied.

Sanna

Heej Petra!

Wat een onwijs leuke foto's van Twied + kids ;) :D. Leuk dochtertje heb je (zoontje zie ik alleen achterhoofd ;D). Erg hè, wachten?? Ik hoop voor je dat Sweet ook gauw mag komen ;).

Liefs, Sanna

*Petra*

Hoi Sanna !!

Hoe was je vakantie ??
Was Nina blij, toen ze je weer zag??
Wachten duurt altijd te lang, maar ja, niets aan te doen...
Thanks voor je compliment, is altijd leuk  ;D ;D.

Liefs Petra.

Sanna

Tja... beetje nat hè?? ;D
Maar Nina herkende me direct hoor ;). Ik liep het pad op bij Roos en toen "fwiet!!" ;D ;D ;D. M'n schat.... En ik was ook hardstikke blij m'n kroelkontje weer te zien.

Liefs, Sanna

*Petra*

Tja, het weer werkt niet erg mee. Het is bijna juni en iedereen loopt met lange mouwen. Je bent al blij als het droog is  :(.
Maar ja, niets aan te doen, we moeten het zelf toch leuk proberen te maken!

*Petra*

La la la la la la la joepiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Het is zover !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onze Sweety mag opgehaald worden  ;D ;D.
ik kreeg zojuist het telefoontje, had er eerlijk gezegd helemaal niet op gerekend, nu nog voor pinksteren. Wat een verrassing voor mijn dochter ook!! Als het lukt haal ik Sweety onder schooltijd op. Wat zal z opkijken als ze thuis komt. Ze is dan meteen 3 dagen vrij, dus lekker de tijd om met hem te kroelen.
Bedankt Chantal, SUPER  :-* :-*,

liefs Petra.   

Coco en Chantal

Graag gedaan hoor, morgen draag ik de zorg van sweety aan jou over whahahaha. ;D

zal vanavond nog even lekker met sweety kroelen bij de tv, nu kan het nog he ;)

Tot morgen :)

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

*Petra*

Je mag Sweety altijd eens op komen zoeken hoor!
Als je per toeval toch eens in de buurt van Schijndel bent  ;).

Coco en Chantal

ik hou het in gedachten,   ;D
Groetjes Chantal en de valkjes

Sanna

En? Ben je al onderweg?? ;D ;D
Veel plezier met Sweety straks!

Groetjes, Sanna