19 juni 2025, 01:36:54

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Bello

OHhhhhhhhhhhhhhhhh

Wat een beauty!!!!!

Noeka is een leuke naam, gelukkig dan zjn wij niet de enige met een valk die een hondenaam heeft nl. Bello

----tje

Ja iedere keer een letter erbij!
Benieuwd hoe ons valkje eruit ziet.......

Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi Bello,

Ja, echt een lieverd hé, vindt het ook super!!
Het is heel leuk dat het een zusje van jou is.
Ben ook heel venieuwd naar jouw nieuw vriendinnetje..

Groeten Petra  :D

p.s.  tje, tje, eeeh   Pietje !!! 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Nee geen Pientje

Heb je ze gezien in Bello 's dagboek??

Oh mooi man dat we daar een valkje uit mogen zoeken.

Wij kunnen geen kinderen krijgen maar dit is ook heel spannend hoor oom een babyvalkje uit te mogen kiezen

Bazinnetje van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

16 september 2006, 22:26:27 #348 Last Edit: 17 september 2006, 08:36:07 by Peetie
Hoi bazinnetje van Bello,

Ik heb de valkjes gezien, zeker heel spannend hoe ze euit gaan zien!
Die 3 lijken wel op elkaar, en dat kleintje lijkt anders, maar dat kan ook door de maat komen..
Ik schrok wel van je berichtje over kinderen krijgen.
Lijkt me wel heel erg moeilijk.
Daardoor is een valkje nog specialer en fijn om voor te zorgen..
Ik hoop dat het ook supermooie valkjes worden, en dat de mooiste en vooral de liefste jullie ook weer uit zal kiezen, net als Bello toendertijd. Dat is wel heel bijzonder  :D. Weet je zeker of je dan een popje hebt of maakt je dat niet uit??

Groeten Petra.   

*Petra*

Nog een foto van Noeka, beetje van voren genomen,
liefffffffffffffffffffffffffffff  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groeten Petra

ManjaV

Hey Petra,

Wat een plaatje zeg  :-* Daar ga je straks veel plezier aan beleven.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Bello

We gaan gewoon kijken voor een valkje, is het vrouwtje of mannetje ja dat weet je van een bontje pas later dus is een verrassing, de naam word is eigenlijk universeel, past bij alle 2.

- - - ntje

Bello

Ja het is moeilijk hoor geen kinderen kunnen krijgen, maar als je een spoedoperatie moet ondergaan om te overleven dan sta je met je rug tegen de muur, dan heb je geen keus meer.

Heb er wel hulp bij gekregen om er mee te leren leven ( en een keilieve vriend) maar mensen in je naaste omgeving die zelf kinderen hebben zijn gewoon keihard.

En dat doet pijn.

Ik heb wel een gave en dat is moederloze dieren voeden en verzorgen.
(ook uit de wilde natuur maar die gaan daarna na afwenning en als ze zelf eten zoeken weer terug de natuur in)

Wij hebben nu 3 katten ( 1 daarvan hebben we dus zelf gevoed)  en straks 2 valkjes......

Ik zal Bello straks echt missen, hij gaat een weekje logeren, we zijn nog geen dag zonder hem geweest.

Bazinnetje van Bello

*Petra*

Hoi bazinnetje van Bello,

Het is inderdaad geen keus, als het om overleven ging  :(.
Ben blij voor je dat je een heel lieve vriend hebt.  :D
Ik vind het raar dat mensen met kinderen juist zo hard kunnen zijn. Die moeten nu juist beter weten ..  :'(
Maar dat je moederloze dieren helpt, zal ook een bepaalde voldoening geven, lijkt me best heel fijn om te kunnen doen.

Gaan jullie lekker een weekje weg? Omdat Bello gaat logeren??

Groeten Petra  :D

*Petra*

20 september 2006, 09:03:02 #354 Last Edit: 20 september 2006, 09:05:11 by Peetie

Mijn Noeka blijkt het wel bont te hebben gemaakt, maar zelf toch geen bontje te zijn. In haar kuifje komen nu grijze veertjes, en dat wil zeggen dat ze niet bont is. Maar zeg nu zelf, is ze geen plaatje  :-* :-*?

Groeten Petra :D :D
p.s. Chantal, bedankt voor de mooie foto !

Coco en Chantal

Groetjes Chantal en de valkjes

caro

Hoi Petra,

Het wordt een plaatje hoor :D.

Een prachtig valkje.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Bello

Ja maar bedoel je dat je ze niet mooi vind of niet neemt?

Nou ze is prachtig man!

Dat is mijn zussie, dus is ze mooi en lief!!!!

Gewoon meenemen !!!

Bello

Bello

Ja we gaan een weekje op vakantie (gelukkig in Nederland want als we een spoedtelefoontje krijgen zijn we zo weer thuis).

Door omstandigheden bij onze oppassers moesten we een andere oplossing vinden voor onze Bello.

en nu mag hij gelukkig bij Chantal logeren (keilief)

Bazinnetje van Bello

*Petra*

20 september 2006, 22:07:44 #359 Last Edit: 21 september 2006, 07:54:50 by Peetie
Hé Bello,

Ik wil je zusje wel hoor, heel graag zelfs!!
Vind haar toch heel erg mooi, ookal is ze geen bontje  ;D ;D.
Ze is nog altijd cinnamon gepareld!!
En dan nemen we tzt misschien toch nog wel een cinnamon bontje erbij .. 
Heel fijne week, en als Bello bij Chantal is, hoef je je idd geen zorgen te maken  ;).

Groeten Petra