28 maart 2024, 19:55:07

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Caroline

Hey Peggy ... als je zin hebt kom je ook gewoon ... Peet is om 14 uur hier.  ;)

Kijk maar, is altijd goed.  :D

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

had heel graag ff willen komen maar 14uur is te laat..  half 3 zijn jongens uit ;)  kan je eerder mss?


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Caroline, Peggy en Manon,

Demi is geselekteerd voor de europese jeugd olympische spelen en de wereld kampioenschappen, dus echt top. Alleen nog een hoop stress over een blessure die niet over wil gaan, hoe te behandelen etc. En stress om haar gewicht op peil te houden. Daarnaast ook geen vakantie voor ons gezinnetje met viertjes....

Tja, het is zeker een beauty! Eindelijk een manneke voor mijn Savanne. Na een miskoop van een geelwangetje die een popje bleek te zijn  :(. Dus ik ben ook superblij !

Ik zou ook een klein uurtje eerer kunnen, maar ik weet niet of dat Caroline ook past. Ik moet nu de winkel poetsen maar zal rond twaalven even mijn boekje inkijken. Is lang geleden, zou wel gezelllig zijn  :D!    

Groetjes en tot vanmiddag !
Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Gezellig ... tot vanmiddag.  :D

En winkel poetsen?? Nieuw voor mij ...
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Winkel poetsen =  de showroom stoffen en zuigen  ;).
Wij hebben bij ons huis een werkplaats met showroom waar Sjef meubels op maat maakt. Ben er nu als een haas met een franse slag doorheen gegaan.  ;D

Tot zo! Heb er reuze zin in!!
Petra    :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Petra*

Hey Caroline,

We zijn goed thuis gekomen, maar het is ook niet zo ver hé? ;) Hij bleef mooi rustig in zijn bakje, en thuis eigenlijk ook in de kooi. Ik had eerst Steppe erin gezet en een half uurtje later Savanne. Het gaat goed saampjes, het is nu voor beiden nieuw en even wennen. Ze staan nu nog lekker in de keuken zodat ik ze toch wat vaker op een dag zie en even aan kan halen.

Toen ik je 2 getekende geelwangetjes zag, moest ik wel even slikken, zo'n beautys hoop ik nog ooit te kunnen kweken...  :D

Peggy, gezellig dat het ons toch nog gelukt was om erbij te zijn! Moesten we toch eens vaker doen...  ::)

Groetjessssss, Petra  :D

       


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Manon*

Fijn dat jullie zo'n gezellige middag gehad hebben  :D :D
Jullie hebben toch nie al het moois van die valkjes afgekeken hé  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

*Petra*

Blij omdat mn dochter gisteren zilver gehaald heeft op de wereld kampioenschappen judo -17 jaar.

Verdrietig omdat ik net mijn eerste jonge valkje uit 2 zelf gekweekte jongen, van 3 weken oud, dood in het blok vind.



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Petra*

13 augustus 2011, bijna een jaar geleden sinds mijn laatste berichtje hier geplaatst..

Nu slecht nieuws;
Mijn lieve mooie Shadow is niet meer bij me. Hij is nog geen 5 jaar oud morgen worden.. Zijn lieve Yuki treurt om hem. Gelukkig heb ik wel een popje van hem gehouden..

Tegelijk treur ik ook om keuze die ik vorig jaar gemaakt heb. Valkjes verkocht omdat het te veel werd.. Valkjes die ik koos om te houden, omdat ze mooie jongen voort zouden brengen..
Ook denk ik terug aan Sweety en Noeka, Bo en Dirkje. Ik had ze graag nu in mijn voliere gezien, maar ook dat is te laat.

Shadow heeft nog een een maandje van de voliere mogen genieten. Ik weet nog toen hij oud genoeg was om bij me te komen wonen, hij eigenlijk nog te licht was. We stelden het steeds maar uit, en toen hij kwam woog ik hem dagelijks. Heel lang twijfels of hij nu cinnamon of wildkleur getekend was, en ook nu zie ik dat de ene kant gewoon echt cinnamon is, en de andere schouder veel donkerder. Wat was hij mooi, en wat was hij lief.

Het eerste valkje dat hier dood gegaan is.. En dan nog wel mijn Shadow.. Ik voel me leeg en tranen lopen over mijn wangen. Ik heb zijn cd bekeken met al de 'baby' foto's, die ik van Caroline had meegekregen. Vaak zat hij op een lichtblauw doekje, wat hem heel mooi kleurde. Mijn vriend heeft een kistje gemaakt, en ook daar ligt hij nu op een lichtblauw kleedje.

Lieve Shadow, ik mis je, je was mijn lievelingsvalkje. xx


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Ook hier even tranen bij je lieve woorden en mooie herinneringen, ze komen zo weer boven.

Ach gossie ... lieve mooie Shadow ... wat een verdrietig nieuws, waarom nou jij??

Heel veel sterkte. X
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

PS. Thanks voor je pb op FB.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

danielle

Hoi Petra,
He wat naar zeg van Shadow! Wat een verdrietig nieuws!
Sterkte en succes met het verwerken van je verdriet.

Begrijp ik nu dat je een voliere hebt buiten? Dus niet mee die aparte valkjes kamer?

In ieder geval een knuffel van Spikey. Het gaat super met hem en ik kan hem opeens na 4 jaar weer kroelen, al blijft hij een grote macho met super veel energie.

Groetjes Danielle