4 mei 2025, 19:43:19

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 5 mei 2006, 19:00:06

« vorige - volgende »

Saar

:'( :'(
2 eitjes zijn afgestorven :'(
het laatste eitje begint nu in beweging te komen. Dus die houd ik goed in de gaten. Ik vind het wel jammer :( Maarja niks aan te doen. 1 vd 2 zwartoogjes is volgens mij een cinnamon. Maar dat kan ik pas zien als de veertjes doorkomen.

Met de 3 donsjes gaat alles wel goed :) Ze zijn goed levendig en ze piepen ook goed ;) Ik moet alleen Guido even in de gaten houden. Ik vind dat ie het bonte popje loopt te stalken :-\
Als dat zo blijft krijgen de ouders even 'huisarrest' in het binnenhok. Dan kan het popje zich helemaal op de jongen richten en dan kan Guido afkoelen en z'n zinnen op Pér en Linkie zetten ;)
Groetjes Saar :-*

danoontje

oh saar wat sneu nou  :o
ik hoop met je mee dat de andere het wel redden gaan.
is nooit leuk zoiets..
ik wil je even veel sterkte wensen en duim mee met je
groetjes toetje ;)

Saar

Citaat van: danoontje op 24 april 2007, 12:50:17
oh saar wat sneu nou  :o
ik hoop met je mee dat de andere het wel redden gaan.
is nooit leuk zoiets..
ik wil je even veel sterkte wensen en duim mee met je
groetjes toetje ;)

Inderdaad heel erg sneu :(
Ik hoop dat het laatste eitje uitkomt en dat er dan 4 mooie en gezonde valkjes uitkomen :)

Riny

Hoy Saar
Als je het kleintje in het zonlicht houdt, en je ziet een rood lensje, dan is het 100% zeker een Cinnamon.
Vervelend dat er 2 eitjes afgestorven zijn.
Ik ga heel hard voor je duimen, dat de andere gezonde en gelukkige valkjes worden.
Groetjes Riny

Saar

Citaat van: Riny op 24 april 2007, 13:20:46
Hoy Saar
Als je het kleintje in het zonlicht houdt, en je ziet een rood lensje, dan is het 100% zeker een Cinnamon.
Vervelend dat er 2 eitjes afgestorven zijn.
Ik ga heel hard voor je duimen, dat de andere gezonde en gelukkige valkjes worden.
Groetjes Riny

Ik zou wel willen maar er is geen zon hihi ;D
Ik had een lamp aangedaan in het binnenhok. Tijdens het maken van de foto viel het me op. Dus ik moet nog even geduld hebben ::) En ik hoop ook dat de andere 3 valkjes groot en gezond worden. Ik houd het laatste eitje goed in de gaten. Ik hoop dat die nog uitkomt.

*Yvon

Hoi Saar

Das balen zeg.  :-\
Hoe zie je eigenlijk dat ze afgestorven zijn?
Met de donsjes gaat het dus nog goed en er staan nog eitjes op uitkomen.
Er gebeuren leuke en helaas minder leuke dingen.
Bij mij nog steeds geen gepiep.  :-\

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: Yvon en Rene op 24 april 2007, 15:41:36
Hoi Saar

Das balen zeg.  :-\
Hoe zie je eigenlijk dat ze afgestorven zijn?
Met de donsjes gaat het dus nog goed en er staan nog eitjes op uitkomen.
Er gebeuren leuke en helaas minder leuke dingen.
Bij mij nog steeds geen gepiep.  :-\

groetjes Yvon

Ik vond het nogal lang duren. Ik ben de overige eitjes dus gaan schouwen. Bij 2 eitjes zijn de adertjes weg :( Ik heb nu nog 1 levend eitje over. Ik hoop dat die morgen uitkomt. De donsjes doen het goed :) Zijn lekker levendig en de kropjes zijn ook telkens goed gevuld :) Jammer dat je nog geen donsjes hebt :(

caro

Hoi Saar,

Wat jammer van de 2 afgestorven eitjes.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Saar

Citaat van: caro op 25 april 2007, 10:20:45
Hoi Saar,

Wat jammer van de 2 afgestorven eitjes.

Groetjes

Caro

inderdaad heel erg jammer :-\

Het andere eitje is nog niet uit en piept ook nog niet echt. Gisteren hoorde ik wel wat maar nog niet echt dat je zegt van ja hij komt uit ::) Met de 3 donsjes gaat het goed. ze groeien goed en krijgen voldoende te eten :)

ManjaV

Hoi Saar,

Wat ontzettend jammer en verdrietig van de twee afgestorven eitjes.  :-\ Je houdt er wel rekening mee, maar toch verwacht je niet dat het zal gebeuren. Ik hoop heel erg dat het andere eitje uitkomt en dat je dan vier donsjes hebt rondspringen :D :D Nou ja, springen ;D ;D Ik ben ook benieuwd of er een cinnamonnetje bij zit.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Saar

Citaat van: ManjaV op 25 april 2007, 11:55:50
Hoi Saar,

Wat ontzettend jammer en verdrietig van de twee afgestorven eitjes.  :-\ Je houdt er wel rekening mee, maar toch verwacht je niet dat het zal gebeuren. Ik hoop heel erg dat het andere eitje uitkomt en dat je dan vier donsjes hebt rondspringen :D :D Nou ja, springen ;D ;D Ik ben ook benieuwd of er een cinnamonnetje bij zit.

Groetjes,
Manja

Ik hoop ook dat het laatste eitje wel uitkomt. Het begint nu goed te piepen en te tikken dus ik denk dat het wel goed komt :D

*Yvon

Hoi hoi

Gelukkig gaat het goed met de 3 donsjes.
Morgen hopelijk donsje 4 . :)

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: Yvon en Rene op 25 april 2007, 22:59:15
Hoi hoi

Morgen hopelijk donsje 4 . :)

groetjes Yvon

Ik hoop het :)

caro

Hoi Saar,

Is er al iets geboren ???. Hoe gaat het nu met de andere donsjes.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Saar

Citaat van: caro op 26 april 2007, 10:02:03
Hoi Saar,

Is er al iets geboren ???. Hoe gaat het nu met de andere donsjes.

Groetjes

Caro

Met de 3 donsjes gaat alles goed :D
Ze groeien echt goed :D Het laatste eitje begint nu hard te piepen en te bewegen, dus die verwacht ik morgen :)
Ik heb ook de 2 afgestorven eitjes opengemaakt. Ze hebben het echt net niet gehaald :( De een was een lutino en de ander een zwartoogje. De lutino zat ingedroogd, en het zwartoogje is gestopt met ontwikkelen dus die was denk ik niet helemaal goed :( Ik zou het wel leuk vinden als de laatste ook een lutino zou zijn. Dan heb ik 2 om 2 :)