1 mei 2025, 20:56:04

Sallandse Valkparkieten

Gestart door Rob S, 5 mei 2006, 14:24:21

« vorige - volgende »

Saar

Joehoe!!!
hoe gaat t hier met de valkjes?
Nog jonkies verkocht of niet meer?
groetjes Saar :-*

Rob S

Hoi Saar,

Heel toevallig belde gister nog iemand voor de valkjes. Hij wou ze alle 7 hebben voor 50 euro, maar dat gaat dus mooi niet door. Die man vertelde ook dat hij diezelfde middag nog 8 valkjes had gekocht voor 5 euro per stuk. Dat wekt bij mij al de indruk dat het een handelaar is, daarom heb ik ze niet verkocht aan hem.

Er komt wel iemand die ze een mooie voliere kan bieden, dus daar wacht ik wel even op ;).

Groetjes Rob

Saar

Citaat van: Rob S op  6 oktober 2006, 10:44:46
Hoi Saar,

Heel toevallig belde gister nog iemand voor de valkjes. Hij wou ze alle 7 hebben voor 50 euro, maar dat gaat dus mooi niet door. Die man vertelde ook dat hij diezelfde middag nog 8 valkjes had gekocht voor 5 euro per stuk. Dat wekt bij mij al de indruk dat het een handelaar is, daarom heb ik ze niet verkocht aan hem.

Er komt wel iemand die ze een mooie voliere kan bieden, dus daar wacht ik wel even op ;).

Groetjes Rob

Daar zou ik ook op wachten dan :)
Heb ik ook een paar keer gehad maar dan met grasjes, dan had ik er bv 4 in t nest, en dan meteen op willen komen halen voor 5 euro... niet dus ::)

Rob S

Citaat van: Bonnie op  6 oktober 2006, 20:30:52
Dat had ik ook ja, iemand wou ze die middag komen halen voor 7,50 per stuk. Moest dan wel die middag want dag op de route want hij haalde er nog meer. Dikke neus drie bier, maar dan blijven ze lekker hier. :P

Precies, groot gelijk. Ik kweek nog altijd voor de lol en zorg goed voor mijn vogels, dus dan hoop ik dat ze ook goed verzorgd worden bij hun volgende baasjes.

Maar dan heb ik nog een leuk nieuwtje. De bont geparelde witmasker man die ik laatst gekocht heb toont wel heeel erg veel interesse in een witmasker cinnamon (look-a-like) primrose popje ;D!

Ook denk ik dat ik de bonte man die ik zelf gekweekt heb toch ga houden en die ga koppelen aan de geparelde lutino pop, ook zelf gekweekt afgelopen seizoen. Deze bonte man heeft hele leuke splits, en uit dit koppel zouden dan weer hele mooie split vogels komen. Zelfs split albino vogels :o ;D!

Vader: Bont split voor Witmasker {X2:Cinnamon} {X1:Gepareld} 
Moeder: Gepareld Lutino 

Nageslacht:
Jonge man:
25.0 % Gepareld split voor Witmasker Bont {X2:Lutino}
25.0 % Wildkleur split voor Witmasker Bont {X1:Cinnamon} {X2:Gepareld} {X2:Lutino}
25.0 % Gepareld split voor Bont {X2:Lutino}
25.0 % Wildkleur split voor Bont {X1:Cinnamon} {X2:Gepareld} {X2:Lutino}

Jonge pop:
25.0 % Gepareld split voor Witmasker Bont
25.0 % Cinnamon split voor Witmasker Bont
25.0 % Gepareld split voor Bont
25.0 % Cinnamon split voor Bont

En wat ik dan met die andere geparelde man die ik dan over houd ga doen weet ik nog niet.

Groetjes Rob

Ineke

Ik ben net nog ns door je foto's aan t bladeren en je hebt mooie vogels, zeg! De jongen hebben lange, volle kuiven.

Rob S

Hoi Ineke, dank je ;D!

Het gaat hier hartstikke goed met de valkjes, alles loopt helemaal op rolletjes. Ook heb ik iemand gevonden die geinteresseerd is in het koppel wildkleur split bont x gepareld.

Nu nog ff wat anders, vanmorgen heb ik mijn motortheorie gehaald ;D! En volgende week woensdag, of 12 november moet ik afrijden. Dat is een foutje van mijn rijinstructeur, die heeft in de verkeerde plaats gereserveerd om af te rijden. Maar dat wordt opgelost ;).

Groetjes Rob

Ineke

Rob S

Dank je Ineke!

Het wordt 16 november om af te rijden, het kan helaas niet meer teruggedraaid worden naar volgende week woensdag. Dus nog even wachten...

Groetjes Rob

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Hoi Rob
Hoe gaat t met je vogeltjes?

Saar

je dagboekje even omhoog halen hoor ;)
hoe gaat t met je vogeltjes?
En heb je je motorrijbewijs nog gehaald? ( of hoe heet zo'n ding?) ;D

Rob S

Haha ik was mijn eigen dagboekje al vergeten :-X :o.

Met de vogeltjes gaat het supergoed, allemaal zijn ze in erg goede conditie en ik heb ze nog steeds allemaal.

Helaas heb ik mijn rijbewijs nog niet gehaald. Ze vonden dat ik keurig had gereden, op 1 puntje na. En dat was dat ik op de snelweg te kort achter een vrachtwagen zat. En dat kwam omdat ik die vrachtwagen in wou halen, ik zat al op de linkerbaan en nog gaat die vrachtwagen een andere vrachtwagen voor hem inhalen. Dat leverde gelukkig geen gevaarlijke situatie op, maar ik hield daarna niet genoeg afstand. En daarop ben ik dus gezakt. Dus daar gaat weer een paar honderd euro...

Mijn autorijbewijs heb ik gelukkig wel in 1 keer gehaald ;)

Groetjes Rob

Saar

Citaat van: Rob S op 21 november 2006, 22:10:07
Haha ik was mijn eigen dagboekje al vergeten :-X :o.

:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Lekker is dat  :'( ;D
Jammer dat je gezakt bent :(
Maar dat komt vast wel goed de volgende keer toch?
Ik ben blij dat t ook goed gaat met je vogeltjes :)

Caroline

Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2007 vol valkenvreugde!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.

PS. nog steeds problemen met mijn laptopje,
zie mijn dagboek, dus voorlopig weinig online.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar