3 mei 2025, 16:52:15

Sallandse Valkparkieten

Gestart door Rob S, 5 mei 2006, 14:24:21

« vorige - volgende »

Rob S

Hahahaha, dan zul je toch nog wel even moeten wachten denk ik. Als mijn ouders er weer zijn ga ik na 2 dagen al weer weg naar Spanje ;D. En als ik er weer ben begint ons dorpsfeest en de maandag na ons dorpsfeest begint de kindervakantieweek, waar ik een begeleider ben. Ik hoop dat ik tussendoor een paar fotootjes kan maken.

Groetjes Rob

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob S

Haha inderdaad, en dat noemen ze vakantie :P

Maar ik heb goed nieuws, volgens mij kan ik ook geparelde lutino's kweken ;D! In het nest lutino x cinnamon gepareld zit een gepareld jong. Dat betekent dat paps split gepareld of gepareld is ;D!

Ineke

He Rob, je hebt in mijn verhalen geschreven en nu ben ik benieuwd naar jouw vogels. Tja, wat moet ik zeggen, ze zijn allemaal mooi! Je hebt veel feesten e.d. voor de boeg, dus dat geeft mij de tijd om jouw dagboek vanaf t begin te lezen...kan ik als je terug bent van vakantie je nieuwe foto's zien :) O ja, natuurlijk alvast n toffe vakantie gewenst!

hippysuus

Het gaat lekker bij je, allemaal babies en vakantie....lekker hoor  ;D ;D

Rob S

Hey Ineke,

Leuk dat je ook een kijkje komt nemen hier. En ja, voor een feest maak ik altijd tijd :P. Maar dat hoort er allemaal bij, en daar moet je enorm van genieten op deze leeftijd.

Hey Suus,

Nou zo heel veel vakantie heb ik niet, ik werk nu gewoon zo´n 40 uur in de week op een bungalowpark. En dat bevalt hartstikke goed ;D! Van het geld dat ik daarmee verdien kan ik mooi weer spullen voor de valkjes kopen, of gewoon valkjes kopen :P ;)

Groetjes Rob

hippysuus

Wat zou het je beter gaan als mij Rob...ik werk ook 40 uur in de week ( of meer ::)) hahaha nee hoor, grapje.

Wat doe je zoal op het bungalowpark? Is het voor vakantiewerk ofzo?

En voor ik het vergeet....alvast een heeeeeeeel fijne vakantie gewenst!!!

Rob S

Dank je ;D! Normaal ga ik gewoon nog naar school, dus op zich een beste verandering ;). Ik werk bij de technische dienst op het bungalowpark, en we doen echt van alles. Van lampjes vervangen tot het onderhoud van het zwembad. Het is min of meer vakantiewerk. Ik werk dan in de vakanties, en op zaterdagen en 1 x in de 2 weken ook op vrijdagavond.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob S

Ja dat is het zeker! ;D

Net weer even de broedblokken bekeken:

Lutino x cinnamon gepareld:
2 lutino jongen, 1 misschien gepareld. Maar dat kan ik nog niet goed zien.
1 gepareld jong en de andere 2 weet ik nog niet,

Gepareld x witmasker cinnamon primrose:
1 jonkie
4 eitjes, 1 is kapot gemaakt door de ouders op de een of andere manier.

Witmasker cinnamon primrose:
5 nepeitjes.

Wildkleur x gepareld:
5 eitjes

Groetjes Rob

Ineke

Rob S

Hoi Ineke,

Het frame hebben mijn ouders bij een man in Friesland gekocht, die had hem zelf helemaal in elkaar gelast maar had geen zin om er mee verder te gaan. Hoe die man heet weet ik niet meer. En de kweekkooien heb ik bij een man in Twello gekocht, ook particulier.

Met de valkjes gaat het goed, ik weet nu zeker dat de lutino man die ik gekocht heb gepareld is. Alle jongen worden gepareld ;D. De oudste lutino geparelde pop ga ik zelf houden, de rest kan gereserveerd worden.

Groetjes Rob

hippysuus

Rob S

Whahaha, nee. Dinsdagochtend om half 6 vertrekt mn vliegtuig pas :P

Rob S

Foto's!

De nieuwe kweekkooien.

Het jonge valkje van gepareld x witmasker cinnamon primrose

Het jonge geparelde lutino popje dat ik zelf ga houden.

En nog een keer.

Het 2e jong uit datzelfde nest, een gepareld mannetje. Te reserveren.

Het 3e jong uit dat nest, ook een gepareld mannetje. En ook nog te reserveren.

Het 4e jong uit dat nest, een gepareld lutino popje. Ook nog te reserveren.

Het 5e jong uit dat nest, een gepareld mannetje. Ook nog te reserveren.

2 jonge valkjes van begin juni, beide te koop.

Jong wildkleur valkje van begin juni, ook te koop.

En er is nog een jong wildkleur valkje te koop, waar ik zo geen fatsoenlijke foto van heb.

Groetjes Rob