17 juli 2025, 23:01:38

mijn vogels, nokkie trekt aan ring

Gestart door inka, 5 mei 2006, 13:23:48

« vorige - volgende »

inka

6 juni 2006, 22:56:06 #60 Last Edit: 7 juni 2006, 00:12:06 by inka
Hallo mijn naam is chipo en ik ben op zoek naar een zeer aantrekkelijke pop, alles mag behalve lutino. ;D
Leeftijd tussen de 7 en 12 maanden.
stuur een reactie met foto.
hier een foto van mij:

Ik ben best lief en heel knap  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

ROCKS

Hoi Inka,

Wat een mooi valkje is Chipo toch.
En wat kan ie goed bijten hé?
Heeft ie dat van zijn vader?? ;)
Of weet je dat niet?
Ik hoop dat je gauw een popje voor hem vindt, dan kan ie zich uitleven op haar, volgens mij is ie daar wel aan toe.

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

inka

ja hij is mooi en toch ook wel lief hoor, hij heeft me een keer gebeten daarna niet meer, was waarschijnlijk gewoon nog een beetje stress van de verhuizing.
vandaag was hij leuk en gezellig.
Ik hoop ook snel een popje voor hem te vinden.

Roosje

Ik zou je afraden een lutino pop bij hem te zetten. Hij iszelf ook al een product van 2 lutino's en daar heeft hij het kale plekje van achter zijn kuif. Als je er nu weer een lutino tegenover zet worden dit waarschijnlijk zwakke vogeltjes met een enorme kale kop :P

Alles behalve albino kan je er beter tegenover zetten :)

inka

dank je voor het advies, wat zal ik er dan bij zetten??
iemand nog eem leuk advies.

Roosje

Hij is split voor gepareld dus als je er een geparelde, bont geparelde, of split geparelde bij zet krijg je geparelde kindjes :)

inka

dat is wel heel leuk al die pareltjes, eerst maar eens zien of ik wat geschikts tegenkomt.
Ik ga echt niet over 1 nacht ijs.  8)

Roosje

Dat weet ik en dat vind ik heel goed :D

inka

Krijg misschien van de week een koppel valkparkieten van mijn zusje, als het een koppel is want ze doen niks, kan ook komen doordat ze gewoon in een open kamervoliere buiten zitten.
de arme schatten, ik weet in ieder geval dat ze wildkleur zijn Ze moest het morgen alleen nog aan haar vriend vragen of het goed is, ik hoop het maar.

Jullie zien wel dat het valkenvirus mij ook te pakken heeft  ;D
als ik dan ook nog een pop vind voor chipo heb ik straks al 6 valkjes.
het word tijd voor een voliere  :D :D :D

inka

Het is zo ver chipo heeft een vriendinnetje, ze is wel wat ouder maar dat geef niet, de naam van de mooie dame is Gaby en ze is 3 jaar.

ben benieuwd wat jullie van haar vinden en dat ze er gelijk bij kan komt omdat ze toch bij mijn buurman vandaan komt en ik 100% zeker weet dat het goed zit.

Christine

Gaby is een mooie valkparkiet!
Dat zou heel goed passen met Chipo!

Veel geluk met haar!

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

inka

Ik heb even gekeken wat hier uit kan komen en dat is het volgende:

Ouders:
Vader=Lutino split voor {X1:Gepareld}
Moeder=Witmasker Cinnamon

Nageslacht:
Jonge man
50.0 % Wildkleur split to Witmasker {X2:Cinnamon} {X1:Gepareld} {X1:Lutino}
50.0 % Wildkleur split to Witmasker {X2:Cinnamon} {X1:Lutino}

Jonge pop
50.0 % Gepareld Lutino split to Witmasker
50.0 % Lutino split to Witmasker

Christine

Dat is makkelijk!
Al de geparelde lutino's en gewone lutino's zijn popjes!
Zo moet je nooit een dna testje laten uitvoeren of er moeten ineens een hele boel verborgen splits uitkomen!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

inka

Citaat van: Christine op  7 juni 2006, 20:38:05
Dat is makkelijk!
Al de geparelde lutino's en gewone lutino's zijn popjes!
Zo moet je nooit een dna testje laten uitvoeren of er moeten ineens een hele boel verborgen splits uitkomen!

Dat zou lastig zijn, van chipo weet ik waarvoor hij split is maar van de pop niet in het nest van vorig jaar zaten cinnamon witmaskers, mannen en poppen en bonte witmaskers, toen was de man een bonte witmasker, helaas is hij dood gegaan.

Roosje

Gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnetje Chipo! En nu hup, aan de wipwap ;D