14 mei 2025, 21:25:15

vakantie wie o wie

Gestart door novy, 24 juni 2003, 20:12:23

« vorige - volgende »

novy

harstikke leukwant ik ga in september weer naar braziel maar waar moet ik coco nou onderbrengen hij is zo vreselijk bang voor andere en ik maak me zo'n zorgen is hij dan nog zo tam als ik terug kom kent hij me nog wel na 4 weken  wie o wie kan mij daar nou iets over vertellen ik kan hem toch niet meenemen in mijn handbage

Valerkiet

als je wil kan ik tijdens je vakantie's op je coco passen heur :)
ik heb 5 valkpakieten maar als je wil kan ik hem gerust aparthouden.
ik woon nu in muizen maar binnen 2 weekjes ben ik verhuist dus voor september kan dat zeker.
Maar dan woon in wel in champion :-/
gaat dat dan nog voor jullie?
 :-* :-* :-*

novy

oeps wat lief maar sorry ik heb geloof ik mijn vraag wat raar neergezet nee ik heb genoeg mensen die hem in huis willen nemen ik maak me meer druk om die andere dingen blijft die wel zo tam kent die mij nog wel als ik terug kom dus mijn excuses voor het wat raar neerzetten van mijn vraag xxyvon

Valerkiet

ja natuurlijk blijft hij nog tam heur ;D
hij vergeet de liefde en de pret niet dat jullie samen hadden.
wij gingen ook op vakantie en hij was steeds tammer toen we terugkwamen omdat ze ons gemist had :)

novy

ben blij dat ik dat lees zat ik echt over in joh

Dark_Fox

Natuurlijk blijft je valkparkiet tam; dieren vergeten iemand anders niet zo vlug hoor! Ga maar lekker genieten op vakantie, maar zorg wel dat je valkje op het adres goed verzorgd wordt natuurlijk!

Lique

Hoi Yvon,

Je valkje zal met de goede zorgen wel tam blijven.
Het kan zijn, dat de eerste tijd, als je hem weer terug hebt, dat hij een beetje chagrijnig is, maar dat komt, omdat hij je een tijdje heeft moeten missen.
Maar als hij goed terecht komt, waar hij lekker mag vliegen, en hoe het normaal gesproken ook gaat, is er geen probleem.

Groetjes Lique
p.s. veel plezier op vakantie

Paul

Hoi Yvon,
Ik ging altijd 3 weken op vakantie en als ik terug kwam was ie eerst even een beetje nijdig maar een paar ur later was ie weer helemaal de oude hoor :-)
Dus je hoeft je geen zorgen te maken als je weet dat hij goed verzorgd word :-)

Groetjes, Paul

Dark_Fox

Het ligt er natuurlijk ook aan wáár je hem laat logeren.
Ik heb twee verschillende adressen waar ze terecht kunnen als ik weg moet, en bij beiden zijn ze met veel andere vogels!

Lique

Hoi,

Ik krijg in de vakantie altijd de valkjes van Maaike, om op te passen.
Altijd lekker druk, en we doen het met veel plezier.

Groetjes Lique