28 maart 2024, 13:23:44

Help een jonkie...

Gestart door yentl, 27 juni 2003, 22:11:42

« vorige - volgende »

Tara

Da's wel erg jammer hoor Yent'l,

maar je hebt het tenminste geprobeerd en dat vind ik echt super van jou! Velen zouden het jong gewoon teruggelegd hebben en er niet naar gekeken hebben.

Groetjes, Tara

Ellen

Zo is dat Yentl. Maar het blijft een vervelend verhaal natuurlijk.
Best wel een beetje zielig vind ik.

Veel sterkte en groetjes Ellen.

yentl

Hoi allemaal,
het is al niet zo erg meer, ik geraak er makkelijk over hoor, alleen kan ik het nog altijd niet zo makkelijk geloven dat hij dood is gegaan. Mijn tante en nichtje wilden nog komen helpen hem te voeden, maar ze waren al te laat gekomen helaas. Nu ja, iedereen bedankt voor de info en 'k zal maar zeggen dat het met de anderen uitstekend gaat, vooral met de oudste, die ontploft bijna met al dat eten in z'n krop  :).

groetjes Yent'l

Mandy

Wat een nare ervaring Yentl, ik heb deze ervaring helaas ook een paar keer gehad. Je hebt je best gedaan en meer kan je niet doen, de natuur heeft beslist, het jong was ws ook te zwak, dat kan ook de reden zijn dat de ouders het jong geen eten gaven en uit het blok hebben gegooid. Die voelen dat vaak aan en zo gaat dat in de natuur ook, want anders is het verloren energie van de ouders als het jong het toch niet gaat redden. :-/
Veel sterkte nog met dit verlies.
Maar ook veel succes met de jongen van dit nestje waar het gelukkig wel goed mee gaat. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl